קומבינציה שבת (29.10)

להתחיל בתערוכה בבוקסא המשופצת, להמשיך לליין עם שם חדש, לתת כיפים לכל הסצנה ולסיים במתכון למוצ"ש מוש. אנחנו יודעים מה אתם אוהבים

בוקסא. צילום: יח"צ
בוקסא. צילום: יח"צ
27 באוקטובר 2016

**שעות הקומבינציה בגדר המלצה בלבד

פתיחת דלתות, 21:00

פתיחת תערוכה בבוקסא

נתחיל את הערב בתרבות אורבנית בבוקסא המשופצת. האמן אופק אפלבאום מתמחה בציורים ריאליסטים המאופיינים באותה דמות נשית החוזרת על עצמה בגרסאות שונות. קחו איזה קוקטייל, תהנהנו ליד הציורים כאילו אתם מבינים, תאכלו נודלס מהבסטה למעלה ותיהנו מתקלוט של נדב שמואל.
לפרטים נוספים
כתובת: שד' רוטשילד 31

עוד כתבות מעניינות מאוד:

כשאיש חיי לילה ומעצב אופנה השיקו מותג 
חזרה לטראומה: נועה בונה התמודדה עם שדי העבר בבר בדייגו סאן 
הבר המומלצים לשישי צהריים 

חיזוק, 23:00

On Fleek ברדיו EPGB 

עלו את השדרה השמחה ופנו ברחוב שד"ל. ליין ההיפ הופ של שבת ברדיו אמנם משנה את שמו כל יומיים – אבל האווירה הטובה נשמרת (ברוך השם). יתחילו את הערב הצמד מידד ואורפז ומשם יקחו את המושכות פופוב וזיגל.
לפרטים נוספים
כתובת: שד"ל 7

אפטר, 1:00

מסיבה בברקפסט

אחרי שהתחמקתם מהאקסית וראיתם את זאת שלא התקשרתם אליה – זה הזמן לתעלת הניקוז של בלייני השדרה – הברקספט. מי יגיע לעמדה? יותם אבני, סטפן בזבז ומיכאל אמת.
מחיר: 30 ש"ח
כתובת: שד' רוטשילד 6

מאנצ', 3:00

AM:PM מגדל שלום – מתכון למוצ"ש מוש

אחרי שהרמתם, חגגתם והבנתם שהלילה תשנו לבד – זה הזמן להכניס משהו לפה. הארנק ריק, המשכורת מתעכבת ואתם יודעים מה זה אומר: מתכון מבית היוצר של קומבינציית טיים אאוט.

קוראסון ריסז

מצרכים:

3 קוראסונים מעמדת המאפים
צנצנת חמאה בוטנים

אופן ההכנה

אתם לא צריכים הכוונה. אנחנו יודעים שתישכבו על הספסל. מכיוון שנהיה קריר נציע להתכסות בקרדיגן שלכם בצורה הומלסית. לאחר שהתמקמתם שלפו את הקוראסונים ופתחו את צנצנת חמאת בוטנים. טבלו את הקוראסון בממרח וראו כיצד אתם זוכים לעונג שבת בפה. שבוע טוב חמודות.