תלו את הדי.ג'יי

הרשת הוצפה לאחרונה בגל של טאמבלרים ואתרים שכל מטרתם לצחוק על די.ג'ייז ולתעד את מיטב הפדיחות על העמדה. הנה המצחיקים ביותר

21 באוגוסט 2013

פעם אלוהים היה די.ג'יי, לפחות לטענת פיית'לס. אבל פעם גם לא היו כל כך הרבה די.ג'ייז. והיום יש המון. יותר מדי, אם תשאלו את כל מי שמבין קצת. מזל שלצד הצהרות מוזיקליות כוזבות ולפעמים גם ערבים של מוזיקה מבאסת ומיקסים מחרידים הם מספקים לנו גם לא מעט רגעי נחת בדמות פשלות מטופשות מסוגים שונים. הרשת התמלאה לאחרונה בטאמבלרים, באתרים, בדפי פייסבוק ובסרטונים שאוהבים לעשות צחוק מכל מי שלוקח את עצמו ברצינות יתרה בעולם המוזיקה האלקטרונית והלילה. די.ג'ייז ומפיקים, שהבינו שהדיסטנס נשבר, מיהרו להסתגל למצב החדש והחלו לייצר את התוכן המבודח בעצמם. כך למשל, סרטון שהכה לאחרונה גלים ברשת היה טיזר לאירוע נוסף מבית היוצר של מסיבות ה־Eastern Electrics שבו נראה הדי.ג'יי סת' טרוקסלר מעורטל כולו, איבר מינו מטושטש, והוא מזמין את כולם להגיע למסיבה. בכל זאת לא חסרים כאלה שהמודעות העצמית היא מהם והלאה. בתוצאות המביכות תוכלו לחזות ברשימה המקוצרת שאספנו בשבילכם.

Posing DJ's

ה"קודים" של תמונות יח"צ של די.ג'ייז נוטים להיעלם מעינינו, כמו כל קונבנציה אחרת. אבל לאחר התבוננות קצרה לא קשה לסמן אותם – מבט רציני, עמידה מחושבת, אך לא מתאמצת מדי, ביגוד פשוט אך מחמיא ובקיצור – להיות הכי קול שאפשר. יש אנשים שפירשו את הסימנים קצת אחרת – את התוצאות המשעשעות תוכלו לראות בטאמבלר החדש הזה, שמציע תמונות יח"צ מטופשות של די.ג'ייז שלא הייתם מייחלים שיופיעו על המגנטים של החתונה של האויב הגדול ביותר שלכם.

Producers and DJs looking Depressed

עוד בענייני מוסכמות, יש מי שלוקחים את מוטיב “ההבעה הרצינית" קצת יותר מדי קשה והתוצאה היא פרצוף שעושה יותר חשק ללכת לחתוך את הוורידים מאשר ללכת למסיבה. הטאמבלר מפיקים ודי.ג'ייז נראים מדוכאים אוסף את כל הדי.ג'ייז שההבעה שלהם גורמת לייסורי איוב להיראות כמו משחק ילדים. מזל שזה לפחות מצחיק כמו שזה עצוב.

DJ Fails

עמוד פייסבוק שמקבץ אליו את כל הסרטונים, הממים והתמונות שצוחקות על די.ג'ייז – גם חדשים יותר וגם כאלו מפעם שזוכים לעדנה מחודשת. מסיבות עצובות שמישהו הפעיל בהן מצלמת וידיאו ותיעד את רגעי אי הנוחות, פשלות של די.ג'ייז באמצע סט, סרטון ההתנגשות הקולוסאלית של סקרילקס בירידה מהבמה ועוד רבים וטובים. מי שלא ייזהר מספיק, עתיד למצוא עצמו שם מול יותר מ־31 אלף מלייקקים שרק מחכים להעלות מישהו על המוקד.

בליינים מסוממים והפיאסקו של תום יורק – הרגעים הכי מצחיקים של הבוילר רום: