מה אמרו ברשת על הראיון של אייל גולן

אייל גולן התראיין לידיעות אחרונות, הכחיש הכל והאשים את התקשורת האשכנזית. פיד הטוויטר והפייסבוק לא נותר אדיש

צילום: Getty Images
צילום: Getty Images
3 באפריל 2014

ימים לא קלים עוברים על אייל גולן. אז נכון, התיק הפלילי נגדו נסגר, חברתו רוסלנה רודינה חזרה לזרועותיו ומספרת תחת כל עץ רענן כמה הוא נאמן והגון וביום העצמאות הקרוב הוא יופיע על במות בידור בשדרות ובבית שמש, אבל הוא לרגע לא שוכח את הפרשה מלוכלכת ההיא. אגב, לא רק הוא. המעריצים השרופים סלחו ועברו הלאה, אבל בפייסבוק ובטוויטר לא חסרים כאלה שלא ממש מאמינים לו. חלקם גם מיהרו לצחוק על זה, כי תמיד עדיף לצחוק מאשר לבכות, כי אז נזכרים בשיר "דמעות" של גולן וזה קצת מבאס.

בראיון לעיתון ידיעות אחרונות שיתפרסם בסוף השבוע, גולן מבהיר בתוקף שהפרשה כולה לא הייתה ולא נבראה: "לא היה שום דבר עם קטינות. באחת העדויות של הבנות היא טוענת שאמרו לה שהיא צריכה לשקר בקשר לגיל, כי אל אייל גולן לא נכנסים מתחת לגיל 18 הביתה. וככה זה תמיד היה". רגע, משהו לא מסתדר במשפט הזה.

15

תודה. בציטוטים שפורסמו מתוך הראיון עד כה, משתמש גולן בטרמינולוגיות אובר-דרמטיות כמקובל במקרים אלה. שמך השתרבב לפרשה מכוערת ובעייתית? אתה קורבן, ולא סתם קורבן של דיבה. דם, רצח, קטסטרופה איומה. תוסיפו לזה האשמה בגזענות וקיבלתם הרמה להנחתה שפשוט אי אפשר לא לנצל: "אני לא רוצה להגיע לפינות האלה, אבל רוב אלה שרקדו ליד הדם לא היו מזרחים. אשכנזים בתקשורת פחות הגנו עליי, בלשון עדינה (…) הרחוב הגן עליי, התקשורת קרעה אותי ומי שקרע אותי בתקשורת היו יותר אשכנזים מאשר מזרחים. האצבע שלהם על ההדק הייתה קלה".

לפני הכל, שיעור קצר בלוגיקה:אייל גולן תגובות

זהו. עכשיו בדיחות:

אייל גולן תגובות

9

אייל גולן תגובות

8

4

אייל גולן תגובות

גם עומרי חיון לא נשאר חייב:

21

ומהצד האשכנזי אומרים:76

אייל גולן תגובות

תכף פסח וכל זה:

אייל גולן תגובות

ובכלל, כל הפרשה מעוררת געגוע לזמנים טובים יותר:

5

גם לטאלנט של ידיעות אחרונות יש מה לומר בעניין:

11

כל דבר נשמע יותר ברור כשסטיבן קולבר אומר אותו (מהעמוד "אני לקבל יכול פלאפל"):

אייל גולן תגובות

אבל רגע, בכלל לא קראתם את הטקסט נכון! (רחלי רוטנר):

13

בדבר אחד גולן דווקא כן הודה: "אבא שלי הגיע אליי לדירה אחרי אינספור פעמים שהוא מצלצל אליי ואני מתחמק. ואז הוא עולה לדירה ונכנס עם שתי בחורות. ואז הן נכנסו וישבו בסלון, ואתה יודע, אני עומד כזה והולך כזה לכיוון המטבח אצלי. אחת מהן יושבת בדיוק על הקצה כזה של הספה. אני נעצר לידה והיא כזה באה לפתוח לי את המכנסיים, מורידה לי את המכנסיים ועושה מה שעושה. איך שזה מתחיל, אבא שלי לוקח את השנייה ויוצא למרפסת". רפאל ברדוגו בתגובה:

אייל גולן תגובות

בן קול מזכיר מאיזה סרט דני ביטון למד את כל מה שהוא יודע:

אייל גולן תגובות

אז מה עכשיו? האם הפרשה הזו הולכת להיעלם לחלוטין בקרוב וגולן ישוב להיות רק עוד זמר מצליח עם שערוריה חצי-נשכחת בעברו (ע"ע שמוליק קראוס)? ימים יגידו, כפי שאומר שם האלבום החדש של הזמר המפורסם:
10