בכורה: אבי עדאקי בועט עם הסינגל החדש "פתאום". צפו בקליפ

אבי עדאקי, יקיר אינדינגב, עומד להשיק את אלבומו החדש, "אר"ץ", בפסטיבל שיתקיים זו הפעם העשירית בסוף השבוע הקרוב. צפו בבכורה לקליפ החדש שלו לשיר "פתאום"

הקמע של פסטיבל אינדינגב. אבי עדאקי. צילום: ארל'ה הצמצם הבוער
הקמע של פסטיבל אינדינגב. אבי עדאקי. צילום: ארל'ה הצמצם הבוער
25 באוקטובר 2016

אם לפסטיבל אינדינגב הכל־ישראלי היה קמע כמו שיש לקבוצות פוטבול אמריקאיות, כנראה שהוא היה אבי "הלכה לי הפדאל במקלדת, בא לי למות יעני" עדאקי. האיש שזכה גם לכינוי "השרברב המזמר" (כי הוא אשכרה שרברב), עומד להשיק את אלבומו החדש "אר"ץ" (אלבום רוק ציבורי) בפסטיבל אינדינגב 2016 – שיתקיים בסוף השבוע הקרוב. "אר"ץ" הוקלט באולפני ז'אן ז'אק ומלאכת הסאונד, ההקלטה והמיקס נעשתה על ידי מאני בז'רנו הוותיק שעבד עם אהוד בנאי והפליטים, מוניקה סקס, זקני צפת, היהודים ועוד.

אר"ץ הוא אלבום האולפן השלישי של עדאקי. אלבום הבכורה שלו, "מודע אני" ראה אור ב־2008, וזכה להכרה, כמעט במקרה, כשעורר תשומת לב בקרב שדרני רדיו קול הקמפוס ואנשי פסטיבל אינדינגב. ב־2011 יצא אלבום ההופעה "העדאקי'ז באוזן בר" כשבאותה שנה השתתף עדאקי גם באלבום האוסף לשירי סשה ארגוב, "מסע אספלט", עם השיר "הכל זהב". ב־2013 חשף עדאקי את האלבום "אסיר תודה".

אבי עדאקי יופיע בשישי (28.10) 15:30 בבמת הפיל בפסטיבל אינדינגב המתקיים במצפה גבולות. בנוסף, יופיע בלבונטין 7 בתל אביב בשישי (11.11) 15:30