האירוויזיון מגיע לכיכר רבין: עשרות מתמודדים יופיעו באירוע פרומו ענק

אירוע הפרומו Israel Calling יארח נציגים מכל העולם באירוע חגיגי ומושקע במיוחד שבו הם יבצעו את השירים שלהם על הבמה - חודש לפני התחרות הרשמית בליסבון

נטע ברזילי (מתוך "Toy")
נטע ברזילי (מתוך "Toy")

האטרף סביב נטע ברזילי ממשיך להדביק את כולם: אחרי שבועות שבהם כל אתרי ההימורים שמים עליה את הכסף, כיכר רבין תארח הערב (שלישי) את Israel Calling – אירוע קדם-אירוויזיון מושקע בהשתתפות עשרות מתמודדים מהעולם שיבצעו את השירים שלהם על הבמה – חודש לפני התחרות. האירוויזיון יתקיים במאי הקרוב בליסבון, פורטוגל.

נטע ברזילי בגמר "הכוכב הבא" 2018 (צילום: רונן אקרמן)
נטע ברזילי בגמר "הכוכב הבא" 2018 (צילום: רונן אקרמן)

עוד כתבות מעניינות:
אתרי ההימורים עדיין שמים את הכסף על נטע ברזילי
ההימורים הכי חזקים באירוויזיון 2018
12 הרגעים הגדולים בתולדות האירוויזיון

 

אירוע הפרומו מתקיים מאז 2016, והשנה הוא יהיה הגדול ביותר: בשנה שעברה הגיעו אליו 28 מתמודדים מהעולם, והשנה מספרם יגיע ליותר מ-30. אם אתם רוצים לארוב להם מחוץ למלון, יש לכם עד מחר.

אז מי הולך להגיע אלינו? אפשר לחכוך ידיים בציפייה לקראת הגעתם של (בין היתר) הצמד הצרפתי Madame Monsieur, אד קית' מבריטניה (שאמנם לא מייצג את המדינה, אך זכה בתחרות מעריצים שארגנה ההפקה), Rasmussen מדנמרק, סזאר סמפסון מאוסטריה וגם הנציגים של מונטנגרו, מקדוניה, אירלנד, שוויצריה, גיאורגיה, בלארוס וספרד.

פחות מיממה אחרי שנחשף השיר שייצג את ישראל באירוויזיון, אתרי ההימורים מיהרו לשים את כל הכסף על נטע ברזילי. אתר Eurovision World, המרכז טבלאות הימורים מאתרים שונים, הראה כי ישראל נמצאת במקום הראשון – ובפער ניכר מהמתחרות. את "Toy" כתבו והלחינו דורון מדלי וסתיו בגר. כפי שפורסם ב"וואלה", הבחירה החוזרת במדלי – שיצר שלושה מתוך ארבעת שירי האירוויזיון האחרונים (בהם לנדב גדג' וחובי סטאר) – שנויה במחלוקת ועוררה ביקורת רבה בשל קרבתו לאנשי "טדי הפקות" החברים בוועדה לבחירת השיר לאירווזיון.

Israel Calling הוא יוזמה של המפיקה טלי אשכולי, והוא מתקיים בשיתוף ובחסות משרד החוץ, משרד ירושלים ומורשת, משרד התיירות, קרן קיימת לישראל, ועיריית תל אביב-יפו.

← Israel Calling, כיכר רבין, שלישי (10.4), פתיחת שערים ב-18:00 (האירוע יתחיל ב-20:00). כניסה חופשית