לא היינו: ביקורת על ההופעה של בריטני ספירס מחר

פרסום ראשון: ביקורת הופעה של בריטני ספירס לפני שהיא התקיימה. אין כאן מילה אחת נכונה, אבל הכל אמת. לחכות זה ללוזרים

בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges
בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges
2 ביולי 2017

בריטני ספירס כבר אינה נערה שנראית כמו ילדה אלא יותר אישה שמנסה להיראות כמו נערה, אבל איך שזה נראה בעוד שבוע – כוחה עדיין במותניה.

אז לא, היא לא הפכה למדונה כמו שניבאו פעם, אבל בדומה למלכת הפופ שכבר ביקרה אותנו, גם בריטני הצליחה להרים אתמול את הפארק – שידע להחזיר לה אהבה. סקסית מתמיד בשמלה קצרה שעוד תתחלף בהמשך, בריטני פתחה עם "Toxic", אולי השיר הכי טוב שלה, והמשיכה עם שרשרת הלהיטים הבלתי נגמרת "אופס עשיתי זאת שוב", "וומנייזר" ו"כלבה תעבדי".

אופס, עשיתי זאת שוב. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)
אופס, עשיתי זאת שוב. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

ספירס תקשרה עם הקהל שוב ושוב וקראה "ערב טוב תל אביב!", "תודה" ו"אני לאהוב פה גרביים!". והקהל רקד. גם מי שאינו מחובבי הפופ הסכריני לא היה יכול שלא לפזז. קטנים כגדולים, מנוער שעוד היה בגן כש"אופס" סימן את דרכה של בריטני לגדולה עד להורים שלהם, שבניגוד למקרה של ג'סטין ביבר, נראה שאפילו נהנים. לגבי הנוער זה ברור: הם מביעים את אושרם בצילומי סלפי על רקע הבמה. הכי חשוב לתחזק אינשטוש.

וומנייזר. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Shutterstock)
וומנייזר. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Shutterstock)

על השמחה העיבו כרגיל מחירי השתייה הגבוהים, פארק הירקון, וכמובן – החום. לגבי השלישי כמובן שאין מה לעשות, אבל 20 שקל לקולה? רבותיי, הגזמתם. וכן, הסאונד הבינוני של פארק הירקון שוב בלע את ההפקה המלאה והגדושה של הכוכבת. האם אפשר לעשות זאת יותר טוב? בהחלט. המקום הזה יכול וצריך להיות ערוך ומוכן – במיוחד בקיץ כמו זה שבו הרכבת האווירית של האמנים ממשיכה להגיע.

אבל למרות הכל, הופעה מצוינת. עשרות האלפים ששילמו מאות שקלים קיבלו תמורה מלאה לכספם ואפילו נשאר עודף: הקטנה-הגדולה הבלונדינית נתנה את הכל בדרך ללילה קסום. נקווה שתבוא לעשות את זה שוב.