הקלידן של דרים ת'יאטר מגיע לישראל

ג'ורדן רודס, חיית הפרוג מטאל הווירטואוזית, יעלה לבמה לבדו – רק הוא וערימות של קלידים

ג'ורדן רודס (צילום: יח"צ)
ג'ורדן רודס (צילום: יח"צ)
8 בפברואר 2018

ג'ורדן רודס, הקלידן הווירטואוזי של להקת הפרוג מטאל דרים ת'יאטר, יגיע לישראל להופעה אחת באפריל. הוא יעלה לבמה לבד, בגיבוי הכישרון המטורף שלו, למופע סולו של פסנתר וקלידים.

את דרכו המוזיקלית התחיל רודס עוד בבית הספר היסודי. בזכות כישוריו על הפסנתר הוא קיבל מלגת לימודים, ובגיל 9 התקבל ללימודים בג'וליארד היוקרתי. אהבתו לרוק הובילה אותו לנגן כקלידן בלהקות רוק בגיל 19, אבל רודס מקליט עד היום יצירות קלאסיות.

במהלך השנים השתתף רודס בפרויקטים שונים. ב-1999 הוא הקליט את אלבום הסולו שלו, "Listen", שבעזרתו קטף את תואר תגלית השנה בתחומו בסקר שערך מגזין Keyboard. תשומת הלב שעורר האלבום הגיעה גם לדרים ת'יאטר, שהזמינה את רודס להחליף את קווין מור באופן קבוע. רודס בחר להצטרף דווקא ללהקה אחרת, Dixie Dregs, אבל ב-1997 החליף את דרק שריניאן בדרים והצטרף ללהקה באופן קבוע.

באותה שנה הוציאה הלהקה את אלבום הקונספט המעולה ממש שלה "Metropolis Pt. 2: Scenes from a Memory", שם רודס באמת זרח והצליח להטביע את חותמו בצליל הייחודי ממילא של הלהקה.

רודס המשיך לטפח במקביל את קריירת הסולו שלו והוציא אלבומים נוספים. בין שיתופי הפעולה שלו היו גם בלאקפילד, איתם הופיע ב-2005 בארה"ב. בשנה שאחרי הגיע רודס לישראל לכמה ימים, הופיע עם אביב גפן וגם קיים מופע סולו פסנתר.

← ג'ורדן רודס, מופע פסנתר, רידינג 3 תל אביב, ראשון (1.4) 21:30, 260-200 ש"ח