סולנית הקרנבריז, דולורס או'ריורדן, מתה בגיל 46

הזמרת האירית מתה בפתאומיות בלונדון מסיבה שעדיין אינה ידועה. על פי הפרסומים, היא שהתה בעיר לצורך הקלטות

דולורס או'ריורדן (צילום: shutterstock)
דולורס או'ריורדן (צילום: shutterstock)

דולורס או'ריורדן, סולנית הקרנבריז, מתה הערב (שני) בלונדון, בגיל 46. למרות שהידיעה אושרה באופן רשמי, סיבת המוות טרם פורסמה. לפי פרסומים, או'ריורדן, שב-2017 ביטלה את השתתפותה בתחילת מסע ההופעות של איחוד הלהקה בשל בעיות גב, שהתה בלונדון לצורך הקלטות.

על פי ההודעה ששוחררה לכלי התקשורת, מותה של או'ריורדן היה פתאומי. בהודעה נכתב כי "חברי המשפחה ממוטטים למשמע החדשות וביקשו לשמור על פרטיותם בזמנים קשים אלה".

זמן קצר לאחר שהידיעה על מותה של הזמרת האירית התפרסמה, הגיבו גם מוזיקאים לבשורה. הוזייר אמר כי הוא "המום ועצוב". הוא הוסיף: "מעולם לא שמעתי מישהו משתמש בקולו בדרך הזאת".

חברי להקת דוראן דוראן, שמנהל ההופעות שלהם דון ברטון היה נשוי לאו'ריורדן במשך יותר מעשרים שנה עד שהתגרשו ב-2014, אמרו כי הם "הרוסים" למשמע החדשות. לאו'ריורדן וברטון יש שלושה ילדים משותפים.

או'ריורדן נולדה בלימריק שבמערב אירלנד ב-1971. היא הצטרפה לקרנבריז – שאז נקראו "Cranberry Saw Us" – ב-1990. הם הופיעו יחד עד 2004, ואז לקחו הפסקה זמנית. ב-2009 הם הודיעו על חזרה לפעילות, וב-2012 הוציאו אלבום בשם "Roses".

להקת הרוק האלטרנטיבי הייתה בשיא הצלחתה בשנות ה-90. היא פרצה לתודעה בעקבות מופע חימום ללהקת סוויד בארה"ב, שאחריו שידרה MTV את הקליפ לשיר "Linger". אלבומה השני של הלהקה, "No Need to Argue", זכה להצלחה ענקית וכולל את מה שנחשב ללהיט הגדול ביותר של הלהקה, "Zombie".