די אנטוורד ביטלו את ההופעה בישראל

די אנטוורד, הרכב הרייב-ראפ המשוגע מדרום אפריקה, היה אמור לפתוח את הטור הבינלאומי בלייב פארק ראשון לציון בקיץ. בהודעה נכתב כי מסע ההופעות נדחה ביומיים

די אנטוורד (תמונה: יח"צ)
די אנטוורד (תמונה: יח"צ)

הרכב הרייב-ראפ המשוגע והמשונה די אנטוורד – יולנדי ונינג'ה (ודי.ג'יי היי טק) – ביטל היום (ראשון) את ההופעה בישראל, שהייתה מתוכננת לאוגוסט הקרוב בלייב פארק ראשון לציון. הגעתם לישראל הייתה מצופה במיוחד אחרי ההופעה המדוברת ב-2016.

בהודעה רשמית נכתב כי ההרכב נאלץ לדחות ביומיים את תחילת מסע ההופעות – מה-2.8 ל-4.8 – מה שגרם לביטול ההופעה בישראל שהייתה אמורה לפתוח את הטור הבינלאומי. בהודעה נכתב עוד כי נינג'ה ויולנדי "מצפים לקבוע את ההופעה מחדש ולהופיע בפני הקהל המדהים שלהם בישראל". רוכשי הכרטיסים יזוכו באופן אוטומטי על ידי מפיץ הכרטיסים דרכו רכשו ובאמצעי התשלום עמו שלמו. חברת ההפקה והלהקה בוחנות תאריכים חלופיים לעתיד הקרוב.

עוד כתבות מעניינות:
המדריך השלם להופעות קיץ 2018
טיילור סוויפט שחררה קאבר חדש – ועיצבנה את כולם
קארדי בי עושה מהפכה בסדר גודל הוליוודי

די אנטוורד הדרום אפריקאיים הם תופעה. יולנדי ונינג'ה התפרסמו בשנים האחרונות כדמויות החמות, הוולגריות והבוטות בסצינת ההיפ הופ והרייב הפסטיבלי בעולם, עם קליפים משוגעים, טקסטים פרובוקטיביים ובלתי מתנצלים והופעות מוגזמות לחלוטין שתוקפות את כל החושים. ההרכב הוקם בקייפ טאון ב-2008 והפך במהרה לתופעה המייצגת של תרבות הנגד הדרום אפריקאית הידועה בשם zef, עם דגש על הייצוג החיצוני והתקשורתי של הצבעוניות, הפסטיבליות והפריקיות של הסגנון.

מאז הביקור האחרון בישראל הם הוציאו אלבום נוסף – "Mount Ninji and Da Nice Time Kid", הסתכסכו עם אמינם, טינפו על קניה ווסט ודרייק, טענו ש"יחידת המתאבדים" גנב מהם את הסטייל והוציאו עוד קליפים מוזרים ביותר. הסינגל האחרון שלהם, "Love Drug", הוא חלק מאלבומם העתידי "The Book of Zef", שצפוי לראות אור בקרוב ויהיה, לטענתם, האלבום האחרון. עם זאת, לאור ההיסטוריה שלהם, לא מן הנמנע שזהו תרגיל שיווקי בלבד.