דן מאיו נבחר על ידי Music Radar למתופף החדש הטוב בעולם

המתופף של טאטרן ואסתר רדא מתחיל לקבל הכרה בעולם בזכות הוירטואוזיות והנגינה המקורית שלו. מאיו: "ההכרה הרשמית היא לא העניין. מה שהכי מרגש זו האהבה מהקהל"

דן מאיו (צילום: Gaya's Photos)
דן מאיו (צילום: Gaya's Photos)
29 בנובמבר 2017

המתופף הישראלי דן מאיו נבחר למתופף החדש הטוב בעולם בסקר שערך אתר המוזיקאים הפופולרי Music Radar. מאיו (27) מנגן בטאטרן, שאחראית באופן כמעט בלעדי לפריצה של המוזיקה האינסטרומנטלית המורכבת לחזית של הרוק העצמאי בישראל, ובלהקה של אסתר רדא. הפריצה שלו לתודעה הבינלאומית החלה ב-2016, עם הזליגה של טאטרן לחו"ל. הנגינה הוירטואוזית של מאיו תפסה את תשומת לבם של חובבי תופים וג'אז בכלל, וסרטונים שלו מנגן הפכו לויראליים בפייסבוק.

עוד כתבות מעניינות:
טאטרן זה כבר לא שם של להקה. זה שם של ז'אנר
טאטרן לא מוכנים לקחת אחריות על המהפכה
האזינו: הפלייליסט של טאטרן

בסקר עבר מאיו מתופפים כמו ג'ונתן פינסון (שמנגן עם קמאסי וושינגטון), לואי ברטל (בלוק פארטי) והראפר אנדרסון פאק, שיכולות התיפוף שלו יפתיעו את כל מרימי הגבה. ב-Music Radar כתבו על מאיו: "תשומת הלב שלנו למתופף הישראלי דן מאיו הגיעה אחרי וידאו מ-2017 שהציג את גישתו המקורית לסאונד ואת היצירתיות הגרובית שלו. אם תחפרו עוד תגלו שהפאוור טריו האינסטרומנטלי טאטרן הוא זה שמגלה באמת את סגנון הנגינה הייחודי של דן, במיוחד באלבום המהמם שלהם מ-2017, 'No Sides'".

"בשנים האחרונות התפתחתי אישית, עם טאטרן וגם עם פרויקטים נוספים בכל רחבי העולם", אומר מאיו, "ועדיין הופתעתי מאוד להיות מועמד בקטגוריית Best New Drummer, אבל ההכרה הרשמית היא לא העניין. מה שהכי מדהים ומרגש אותי זה הפידבקים וכמות האהבה שאני מקבל מהקהל, מכל רחבי העולם. אין לי מילים, באמת".