האלבומים הכי טובים של 1994: אר'נ'בי

TLC עם אלבום להקת הבנות המצליח בכל הזמנים, וההברקה החושפנית של מארי ג'יי בלייג'

"TLC - "CrazySexyCool
"TLC - "CrazySexyCool
17 בפברואר 2014

"TLC / “CrazySexyCool

אלבום להקת הבנות המצליח בכל הזמנים הוא גם חתיכת האר'נ'בי הטובה ביותר שיצאה מהניינטיז. יש בו עיבודים והפקות שהזניקו את הקריירות של בייביפייס וג'רמיין דופרי, 100 אחוז שירים מצוינים, כמות מוגזמת לחלוטין של מעברונים, קאבר מושלם לפרינס, בית מעולה של ראפר צעיר בשם אנדרה 3000, ”Waterfalls" אחד אלמותי ושלוש מבצעות אינטליגנטיות שסירבו להתפשר על איכות החומרים. ככה עוברים בהצטיינות את מבחן הזמן.

גולת הכותרת: "Waterfalls"

השפעה מתמשכת: TLC הן לא רק האבטיפוס של להקת הבנות המודרנית. גם האובססיה הנוכחית של האינדי לאר'נ'בי היא כולה TLC – גריימז, פיוריטי רינג, אלונה ג'ורג' ועוד רבים ציינו אותן כהשפעה אדירה.

איפה הן היום: ליסה "Left Eye" לופז נהרגה בתאונת דרכים ב־2001. טיון ("טי־בוז") ווטקינס ורוזונדה ("צ'ילי") תומס חזרו להופיע כ־TLC ב־2009, ואלבום חדש מתוכנן לצאת עד סוף השנה.

"Mary j Blige / “My Life

האלבום השני של מרי ג'יי בלייג' בהפקה של שון קומבס מחליק כל כך טוב על האוזן שאתה כמעט מוכן לסלוח ל”פאפי” על כל החטאים שבדרך. בלייג' כתבה את השירים האלה במהלך מאבק בהתמכרות לסמים ודיכאון על רקע מערכת יחסים לא בריאה, אז לא מפתיע שגם מיעוט השירים השמחים יותר באלבום הזה נשמע כמו ניסיון נואש להחזיק את הראש למעלה. אלבום חושפני בהרבה מהנהוג בז'אנר באותה תקופה, שמלא בתחינות חסרות מענה לאושר.

גולת הכותרת: “My Life”

השפעה מתמשכת: הערבוב המושלם של היפ הופ וסול, חשיפת הקרביים והיכולת לעורר הזדהות מיידית – שני האלבומים הראשונים של בלייג' הם הסטנדרט עבור כל דיווה בהתלמדות.

איפה הם היום: האלבום האחרון שלה, “My Life II”, יצא ב־2011.