ההימורים לאירוויזיון: ישראל צוללת מחוץ לעשירייה הפותחת

את המקום הראשון תופסת כרגע הולנד ואחריה רוסיה. קובי מרימי והבלדה שלו התחילו במקום ה־17 והידרדרו למקום ה־22. בילאל חסני, נציג צרפת הגיי והמוסלמי, במקום ה־14 בלבד

קובי מרימי (צילום: רונן אקרמן)
קובי מרימי (צילום: רונן אקרמן)

 

>>>> לייב: מערכת Time Out תל אביב מעכלת בזמן אמת את התרחשויות גמר האירווזיון. בואו להיות איתנו

הימים שאחרי חשיפת השיר המייצג כל מדינה באירוויזיון הם ימים רגישים באתרי ההימורים. "Home", הבלדה שיבצע קובי מרימי על הבמה בעוד כחודשיים, זכה לתגובות קרירות בישראל והדבר ניכר גם באתרי ההימורים. אתר Eurovision World, המרכז את לוחות ההימורים מאתרים שונים, הראה לאחר החשיפה כי ישראל נמצאת במקום ה־17, אך כשבועיים לאחר מכן (ראשון, 24.3) אנחנו כבר צוללים אל המקום ה־22. ההערכות של אתרים אלה לרוב קרובות לתוצאה בזמן אמת, כי אצלן, להבדיל מאצל הפרשנים, להערכות יש משמעות כלכלית רצינית. סקפטים? רק תיזכרו איך נטע ברזילי חרכה את המקומות הראשון והשני באותן טבלאות בדיוק בשנה שעברה.

במקום הראשון ניצבת הולנד, ששלחה את דנקן לורנס עם השיר "Arcade". אם תרצו להמר עליו דרך אתר ההימורים UNIBET, לדוגמא, תקבלו 3 שקלים על כל שקל שתשקיעו (עלייה מ־2.75 שקלים לפני שבועיים). כלומר, מדובר בהימור שסוכנות ההימורים מפחדת להציע לכם הרבה כסף עבורו, כי הסבירות שיתגשם גבוהה. לשם השוואה, אם תשימו את הכסף שלכם על מרימי והוא ינצח, תקבלו 51־201 שקלים על כל שקל שתשקיעו.

אירוויזיון 2019 בתל אביב: כל מה שצריך לדעת
מכירת הכרטיסים לאירוויזיון הוקפאה בשל חשד לאי סדרים
יותר מ-150 מסעדות בכל הארץ ייסגרו בימי האירוויזיון

את החמישייה הפותחת משלימות לפי הסדר רוסיה, שוודיה, שווייץ ואיטליה. קפריסין, שבשנה שעברה הייתה חזקה בהימורים והצליחה להדיח את נטע מהמקום הראשון בטבלה עם "Fuego" – ואכן זכתה במקום השני בגמר – נמצאת כרגע במקום השישי. צרפת, שבשנה שעברה הייתה הימור חזק לחמישייה הפותחת, ניצבת כרגע רק במקום ה־14 (ירידה של מקום אחד) עם בילאל חסני, הנציג הגיי והמוסלמי שעורר מחלוקות במדינתו ויבצע את "Roi".