הכירו את פסטיבל המוזיקה Governors Ball

מאאוטקאסט ועד דיימון אלברן - כך תתכוננו לפסטיבל המוזיקה בניו יורק

דיימון אלברן. צילום: דיוויד ביילי
דיימון אלברן. צילום: דיוויד ביילי

פסטיבל המוזיקה Governors Ball נערך באי רנדל הסמוך למנהטן מאז 2011, ומציג בכל שנה שורה של מוזיקאים מעולים מרחבי העולם. הפסטיבל, שהתחיל כאירוע קטן אליו מגיעים בעיקר תושבי ניו יורק והסביבה, גדל בהדרגה והצליח למשוך קהל מכל העולם וכן אמנים מהשורה הראשונה. מלבד ההופעות, הפסטיבל מציע למבקריו שלל פעילויות אחרות – משחקי דשא, תאי צילום, עבודות אמנות ועוד. הפסטיבל נמצא קרוב מאוד למנהטן מה שהופך אותו למושלם עבור כל מי שתכנן לבקר באי או שחושק בחופשה אורבנית שמשולבת בפסטיבל מוזיקה.

רגע לפני הפסטיבל, התכוננו עם המוזיקאים שאסור לכם להפסיד:

דיימון אלברן

סולן להקת בלר הבריטית הוציא לאחרונה אלבום סולו ראשון. אחרי קריירה עמוסה ומלאה בשיתופי פעולה והרכבים שונים, אלברן יצא לבדו עם אלבום נוגה, קטן, אישי ויפייפה.

אאוטקאסט

רכבת האיחוד של צמד הראפרים מגיעה גם לניו יורק. אחרי שנים של חוסר פעילות ושלל הכחשות בנוגע לאיחוד, אנדרה 3000 וביג בוי חזרו להופיע יחד בטור שכולל עשרות הופעות בפסטיבלים ברחבי העולם.

ג'ק וויט

חבר הוויט סטרייפס לשעבר יצא אף הוא לקריירת סולו אחרי הפרידה מגרושתו, מג. בתחילת יוני עתיד לצאת אלבומו השני "Lazaretto".

ג'אנל מונה

נסיכת הגרוב כבשה את העולם עם אלבומה השני "The Electric Lady", בו מתארחים פרינס, אריקה באדו, סולנג' נואלס ועוד.

גריימס

קלייר בושר היא גם אחת הבחורות המתוקות ביותר בסביבה וגם מוזיקאית מעולה וחדשנית. בסטים החיים שלה היא לרוב מתבססת על סאמפלר ועל מחשב, כשברקע מלווים אותה נגנים.

 טיילר, דה קריאייטור

הראפר עם הפה הענק הוציא בשנה שעברה את אלבום הסולו השלישי שלו, "Wolf", שחשף צד רגוע ושקט יותר של הקרחניסט. ההופעות של טיילר ושל קרו ההיפ הופ שלו, אוד פיוצ'ר, ידועות ככאוס מוחלט.

מלבד זאת יופיעו בפסטיבל עוד ומפייר וויקאנד, טי.וי און דה רדיו, הסטרוקס, אינטרפול, סקרילקס, פוסטר דה פיפל, ארל סוויטשרט ועוד.