טאליב קוואלי בטוויטר: "החלטתי לא להופיע בישראל"

פחות מיומיים לאחר ההכרזה על פסטיבל Boom-Box שיתקיים בחדרה, הצהיר הראפר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא לא מתכוון להגיע לישראל "כסולידריות עם הפלסטינאים"

טאליב קוואלי. צילום: יח"צ
טאליב קוואלי. צילום: יח"צ
2 ביולי 2014

הראפר האמריקני טאליב קוואלי פרסם הלילה (02.07) כי לאחר לבטים רבים החליט שלא להופיע בישראל, יומיים בלבד לאחר ההכרזה על פסטיבל Boom-Box שיתקיים בחדרה ב–14.8 ובו היה אמור להופיע יחד עם וויקליף ז'אן ופמי קותי ומגוון אמנים ישראלים כגון שב"ק ס', דודו טסה, בום פם ועוד ב-14.8.

הראפר, שידוע במעורבות הפוליטית ובעמדה הפרו-פלסטינית שלו, פרסם במהלך הלילה בחשבון הטוויטר הרשמי שלו את ההחלטה. "עם כמה שאני רוצה להופיע בישראל, החלטתי לא (לעשות כך) בסולידריות עם הפלסטינים שלא תהיה להם גישה למופע שלי". כתב. "אחרי ימים של דיונים עם רבים, החלטתי לנסות לבקר בישראל ופלסטין עם אלו שנלחמים כדי לסיים את האפרטהייד במקום להשתמש באמנות שלי כדי לאלץ את אלו שלא מעוניינים להתמודד להקשיב לבעיה".

 

 

מהפקת הפסטיבל נמסר כי "הנושא בבדיקה. המידע הובא לידיעת ההפקה באמצע הלילה והמנהלים של האומן נמצאים בלוס אנג׳לס. לאור הפרשי השעות הפקת הפסטיבל תוכל ללמוד את הנושא ולהגיב בהתאם בשעות הערב לאחר שיחה עם מנהלי האומן".