הכל בסדר? אמן אינדי אמריקאי צייץ: "טודו בום" הוא השיר האהוב על ילדיי

ג'ון דרניאל מלהקת The Mountain Goats צייץ את סיכום השנה בחשבון הספוטיפיי של ילדיו, ומסתבר שהם חורשים על סטטיק ובן אל תבורי. דרניאל הגיב בעברית: "כל בסדר, טודו בום"

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל

"זה מה שקורה כשיש לך שני ילדים ואתה נותן להם גישה חופשית לאייפון ישן שמחובר לרמקול", צייץ בשבוע שעבר ג'ון דרניאל, חבר להקת האינדי האמריקאית The Mountain Goats. עד כאן נשמע כמו התחלה של בדיחת אבא בינונית, אבל מבט מהיר ברשימת המואזנים ביותר בחשבון הספוטיפיי שפרסם מגלה משהו די מדהים: בראש הרשימה עומד "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי.

עוד כתבות מעניינות:
יוטיוב חשפה מהו הסרטון הכי נצפה בעולם ב-2017
סטטיק ובן אל פונים לווייב הרגוע עם "הכל לטובה"
ערוץ הכיבוד הם החוליה החסרה בין היפסטרים ל"טודו בום"

מי ששם לב לציוץ המוזר הוא בעל החשבון JustNimel@, שמיהר להפיץ את הבשורה בשפת הקודש. דרניאל, שצייץ מחשבון הטוויטר של הלהקה, הגיב לו בעברית: "כל בסדר, טודו בום".

אבל הפרשה לא הסתיימה כאן, ומפיקי פסטיבל אינדינגב קפצו על ההזדמנות. הם הזמינו את הלהקה לנגן בפסטיבל שיתקיים באוקטובר בשנה הבאה, וסייגו: "אנחנו קצת יותר לכיוון השוליים ביחס לסטטיק ובן אל, אבל אם תרצו לשתף פעולה נוכל לחרוג מהכלל". בינתיים לא נראה שדרניאל התרגש מההצעה.

הקליפ לשיר "טודו בום", שיצא ביוני האחרון, הוא הנצפה ביותר ביוטיוב השנה. יוטיוב פרסמה בשבוע שעבר את סיכום הצפיות שלה לשנת 2017, וחשפה כי הקליפ הלא רשמי ל"זהב" הגיע למקום החמישי.