יומן מסע: כשקאט אאוט קלאב פגשו את אגודת הנגרים הגרמנים הנודדים

ההופעה בהמבורג הייתה רוצחת, בברלין הכל נראה כמו הכולי עלמא, בלייפציג היה ארנבות, וכל מי שגר במיינץ הגיע להופעה. קאט אאוט קלאב ממשיכים ביומן המסע האירופאי שלהם. פרק 2

קאט אאוט קלאב. צילום: ליאור כתר
קאט אאוט קלאב. צילום: ליאור כתר
29 בינואר 2017

קאט אאוט קלאב ממשיכים במסע ההופעות האירופאי שלהם, והדיווחים מהשטח ממשיכים לזרום. לאחר השבוע שעבר שהיה בסימן בעיות בוואן ומיעוט שעות שינה, TimeOut מלווה את הלהקה בטור החורפי בגרמניה ואוסטריה גם השבוע.

אולי זה מזג האוויר, אולי זה סוף השבוע שעבר, אבל בימים האחרונים מערכת הסטריאו בוואן השמיעה צלילים עם אופי מעט שונה מבשבוע שעבר, ולכן גם הפעם אנחנו ממליצים לקרוא את יומן המסע לצלילי המיקסטייפ שהכינו חברי הלהקה.

המבורג היא אהובתנו. צילום: katapult
המבורג היא אהובתנו. צילום: katapult

עד כמה שאפשר לסכם דעות סותרות בתכלית של שבעה אנשים שיורדים מהבמה, ההופעה בהמבורג הייתה הכי רוצחת בינתיים. כולם היו בריאים באורח פלא, ובכלל המבורג היא אהובתנו; בברלין היה יופי טופי – יובל הסאונדמן כאן בפעם הראשונה, והוא תהה למה הכל נראה כמו הכולי עלמא; בלייפציג היה ארנבות – המינוח המקצועי ל"מה אנחנו עושים כאן לעזאזל"; מיינץ – ההפתעה החיובית, כי לא ידענו שיש מקום כזה וכנראה כל מי שגר שם הגיע!

ניצן חורש בגרמניה. צילום: בן גולן

ניצן חותם למעריץ בתחנת דלק – נווד היפי הלבוש במדים המסורתיים המשגעים של אגודת הנגרים הגרמנים הנודדים. עניין אמיתי, תעשו גוגל. החבר'ה הנחמדים האלה נדרשים לבלות שנה בדרכים, מחוץ למחוז שלהם, עם תום ההכשרה, כדי לצבור נסיון נגרות מעשי. רק שהחבר פה הפסיד בהתערבות שיכורים והוא צריך לעשות את המסע כשהוא עם פח של 200 ליטר. בהצלחה!

שי רוט בגרמניה. צילום: ניצן חורש

בדרך כלל שי מתחיל לפרכס כשמספרים לו שיש טור באופק. הוא מעדיף לא לצאת את גבולות פרדס חנה, בטח לא לקחת אווירון. אבל הפעם שי שלנו פורח, הכוכב של הטור. הוא ארז איתו שלל דמויות בדיוניות, ובעיקר את היכולת החד פעמית שלו להפוך את הטריוויאלי לביזארי, ולהיפך. שי מנגן אתניקס על פסנתר בבר אלגנטי בלייפציג לחרדת המבלים, שי שולח פקסים לעצמו בקבלה במלון, שי מקשקש בפני אורחי אורח במבטא גזום – קשישים מוקסמים ממנו, היפסטריות רוצות להינשא לו. יש חשד ששי אפילו נהנה מהדבר הזה שנקרא חוץ לארץ!

קאט אאוט קלאב בגרמניה. צילום: בר זבדה

צלי, קרפ, תה וכרוב בבית ההארחה של פאלינגבולסטר על האגם הקפוא שעל הדרך. האביב בפתח, ואנחנו בדרך לאוסטריה.

עדכונים נוספים בקרוב!