ישיבת פלייליסט: 12 שירים מושלמים לכל קריוקי

בפעם הבאה שבה תיקלעו למסיבת קריוקי, אל תיתפסו לא מוכנים, או גרוע מכך - עם רפרטואר מבאס. 12 השירים שאתם חייבים לשיר בהזדמנות הבאה (ברמת קושי עולה!)

שירו על עצמכם משהו. צילום: Shatterstock
שירו על עצמכם משהו. צילום: Shatterstock

Elton John & Kiki Dee – "Don't Go Breaking My Heart"

דואט מהנה ופשוט לביצוע שגם לא מקפח אף אחד מהצדדים ולא דורש מאחד מהם יכולות גרנדיוזיות, כך שקשה מאוד לפשל איתו. חוץ מזה, הוא חמוד!
רמת קושי: 1

Bran Van 3000 –  "Drinking in L.A"

הלהיט היחיד של ההרכב הקנדי הוא יציאת פופ עקומה מסוף הניינטיז עם מלודיה יפה בשירה וראפ קליל – בחירה מעולה לכל סיטואציה, אם רק תצליחו להתגבר על העובדה המדכאת שלפי מילות השיר, 26 הוא גיל ממש מבוגר.
רמת קושי: 1

דפנה ארמוני – "ספק ילדה ספק אישה"

כשאין ספק, אין ספק – מאז שיצא בשנות ה־80 מדובר בהמנון הלוליטות האולטימטיבי, ולמרבה השמחה גם היום הוא מאפשר לשיר ללא בושה מחמאות מלוא החופן לעצמך. את גדולה, את יפה, את שרה מדהים. תענוג.
רמת קושי: 2

Faith No More – "Easy"

הקאבר המיתולוגי של מייק פאטון לקומודורס הוא שיר מושלם לכל שלב בערב. לא חייבים לדייק את הקול הנמוך היחודי שלו, המילים מתגלגלות מהגרון באופן טבעי, ויותר מהכל, זה כדור ההרגעה האנרגטי ביותר שאנחנו מכירים.
רמת קושי: 2

Weezer – "Hash Pipe"

להיט אנרגטי ומוגזם עם הפזמון שהכי כיף לשאוג. אזהרה: כיף לשיר, פחות כיף להקשיב לכם שרים אותו.
רמת קושי: 2

היי פייב – "עומד על צוק"

אפשר כבר להודות בפה מלא שהיי פייב היא להקת בנים מצוינת שאף עולה על כמה ממתחרותיה הבינלאומיות, והשיר הזה הוא הפסגה המוזיקלית שלהם. תראו לנו מישהו שלא אוהב את השיר הזה ונראה לכם אדם שלא אוהב את החיים.
רמת קושי: 3

Blondie – "One Way or Another"

אפילו ורוניקה מארס יודעת שמדובר בשיר הקריוקי האולטימטיבי, אבל הוא לא מבוצע הרבה בערבי קריוקי ולכן נוסף לו אלמנט ההפתעה. הוא גם כיפי לקהל ומתאים לשני המינים.
רמת קושי: 3

Aladdin –  "A Whole New World"

דואט ההתאהבות האולטימטיבי. שיר אטי וקליל של דיסני, שאמנם כולל מעט הרמוניות קוליות מרשימות אבל גם המון זמן לנשום והכי חשוב – זיקוקים.
רמת קושי: 3

Coolio –  "Gangsta's Paradise"

ראפ מהניינטיז שלמרות היותו מרים קריוקי ידוע עשוי להיות טריקי. עומס ומהירות המילים הם משוכות מאתגרות, אבל אתם יכולים להתמודד עם הפלואו של קוליו. חוץ מזה כולם כבר מכירים את המילים לזה.
רמת קושי: 4

All Saints –  "Never Ever"

ליהוק מושלם למשבצת הבלדה הקיטשית שכולם אוהבים (לעתים בסתר) בלי האתגר שמציבים השירים של ביונסה. החיסרון היחיד – הוא קצת ארוך.
רמת קושי: 4 (או 1, אם לא אכפת לכם לזייף)

R. Kelly –  "I Believe I Can Fly"

להיט המוטיבציה של אר.קלי הוא חתיכת אתגר. כדי לעמוד בסטנדרטים הווקאלים והגבהים של קלי דרושים זוג ריאות, סרעפת חזקה וזוג ביצים בגודל של כדורי סל. אבל אם תצליחו לעוף יחד איתו, מצפה לכם תחושה ששמורה רק למייקל ג'ורדן.
רמת קושי: 5

איגי וקסמן – "אדום"

פנינה חצי נשכחת מהניינטיז שתשמח את המעריצים בקהל ותוכיח את התעוזה שלכם כמבצעים. תשכחו מביצוע שיכור וכיפי, מדובר בשיר מהז'אנר שמתאמנים עליו היטב בבית ונכנסים לזירה כדי להביס את כל המתחרים. מתאים לאנשים הרציניים שלא עושים קריוקי בשביל הכיף אלא בשביל המחמאות.
רמת קושי: 5