מארק לאנגן יגיע לישראל בקיץ

מארק לאנגן, שעל קול הבאס שלו נאמרו כבר כל הסופרלטיבים, יחזור לבארבי תל אביב ביולי ויזכיר לנו מה זאת אהבה. התגעגענו (רק אל תצפו לקריאת "ערב טוב תל אביב")

מארק לאנגן (צילום: יח"צ)
מארק לאנגן (צילום: יח"צ)

מארק לאנגן, מאמני האינדי המוערכים בעולם ומי שנחשב לאחד מאבות הגראנג', יחזור לבארבי תל אביב ביולי הקרוב. לאנגן כבר הופיע פה ב-2015 וב-2012 – ולפי הקצב שבו אזלו הכרטיסים באותן פעמים, כדאי להזדרז גם הפעם. על הבאתו לארץ אחראי המפיק שוקי וייס.

לאנגן החל את הקריירה המוזיקלית שלו כשייסד בסיאטל את להקת הגראנג' The Screaming Trees, ובהמשך פנה לקריירת סולו. לאורך השנים הוא שיתף פעולה עם הטוויילייט סינגרס, קווינס אוף דה סטון אייג', הזמרת והצ'לנית איזובל קמפבל וגרג דולי ב-The Gutter Twins. שיתופי הפעולה הרבים שבהם לקח חלק הפכו אותו לאמן מסקרן ומלא השראה.

עוד כתבות מעניינות:
מדריך הופעות קיץ 2018
כל הופעות יום העצמאות ברחבי הארץ
13 הלייבלים העצמאיים הכי מסקרנים בישראל

בשנה האחרונה לאנגן שיתף פעולה גם עם הדי.ג'יי והמפיק הבריטי דייב קלארק, היוצר האלקטרוני Unkle ותרם את קולו גם לבלדות בלוז בפסקול הסדרה "אלים אמריקאים". כל זה במקביל ליציאת אלבום הסולו העשירי שלו בשנה שעברה, "Gargoyle", שהגרדיאן לא התאפק והכתיר אותו כשיא בקריירה של לאנגן. באלבום משתתפים גם חבריו הוותיקים ליצירה גרג דולי וג'וש הומי.

לאנגן טען לפני אחד מביקוריו בארץ כי הוא נהנה מאוד מהמפגש עם הקהל הישראלי ודואג לשבץ את תל אביב בכל סיבוב הופעות שלו – וכעת הוא עושה זאת שוב במסגרת הטור באירופה.

← מארק לאנגן, בארבי, קיבוץ גלויות 52 תל אביב, שבת (28.7) 20:30, 179 שקל במכירה מוקדמת ולאחר מכן 219 שקל. לרכישת כרטיסים