"זהב" של סטטיק ובן-אל הוא השיר שהתל אביבים מאזינים לו הכי הרבה

על פי יוטיוב, התל אביבים חורשים על סטטיק ובן-אל ואייל גולן בלי הפסקה. "זהב" התנגן בבתים תל אביביים יותר מ-34 מיליון פעמים בשנה האחרונה

סטטיק ובן אל. צילום: משה נחומוביץ'
סטטיק ובן אל. צילום: משה נחומוביץ'
23 באוגוסט 2017

בשורה מרעננת עבור התל אביבים שמאמינים שבעיר שלהם מאזינים למוזיקה שונה מבשאר המדינה: אייל גולן וסטטיק ובן-אל הם המוזיקאים הכי פופולריים בתל אביב. כך, לפחות, עולה מהמדד של יוטיוב. על פי "You Tube for Artists", כלי שבודק מספר השמעות בפילוח גיאוגרפי ועל פי תאריכים, השירים הפופולריים ביותר בשבוע האחרון בתל אביב הם הטראק "Free Tibet", רימיקס של Vini Vici; "סטנגה" של שגיא אביטבול וגיא חליבה; ו"אחת כמוך" של ליאור נרקיס".

אבל אם מסתכלים על המספרים של החודש האחרון בתל אביב, התמונה מתיישרת: התל אביבים האזינו לסטטיק ובן-אל דרך יוטיוב יותר מ-29 מיליון פעמים, ולאייל גולן מעל ל-14 מיליון פעם. עדן בן זקן התנגנה בבתים תל אביביים יותר מ-9 מיליון פעמים, כמו גם עומר אדם.

השיר הכי פופולרי בתל אביב בחודש האחרון, על פי המדד של יוטיוב, הוא "טודו בום" של סטטיק ובן-אל, עם 8.6 מיליון השמעות, ואחריו "דספסיטו" של לואיס פונסי, עם 5.7 מיליון השמעות. אחר כך אייל גולן עם "תבואי היום" (3.2 מיליון), משה פרץ עם "קרמלה" (3 מיליון) ועדן בן זקן עם "רציתי" (2.9 מיליון).

בפילוח שנתי התוצאות לא מאוד שונות. במקום הראשון נמצאים סטטיק ובן-אל עם כ-265 מיליון השמעות. אחריהם אייל גולן עם 105 מיליון, עדן בן זקן עם 94 מיליון, עמור אדם עם 86 מיליון ומשה פרץ עם 74 מיליון השמעות.

"זהב" הוא השיר הכי מושמע ביוטיוב בשנה האחרונה בתל אביב, עם 34 מיליון השמעות. אחריו "Shape of You" של אד שירן עם 25 מיליון השמעות, "סלסולים" של סטטיק ובן-אל עם 22 מיליון, "סתם" ו"טודו בום" של של סטטיק ובן-אל עם 21 מיליון כל אחד, וכך גם "דספסיטו" של לואיס פונסי.