לזכר צ'סטר בנינגטון: מייק שינודה (לינקין פארק) מגיע לישראל

סולן לינקין פארק תיעל לאולפן את האבל על לכתו של בנינגטון ויצא עם אלבום חדש בשם "Post Trauma". הוא יגיע לתל אביב במרץ, בואו מכילים

מייק שינודה (צילום: פרנק מאדוקס)
מייק שינודה (צילום: פרנק מאדוקס)

מייק שינודה, סולן ומייסד לינקין פארק, תיעל לאולפן את הצער והאבל על התאבדותו של חברו ללהקה צ'סטר בנינגטון ב-2017, ושפך הכל לאלבום חדש בשם "Post Trauma". הוא יגיע איתו לתל אביב ב-25 במרץ כחלק מטור בינלאומי, אליו יצטרף המתופף הישראלי דן מאיו (טטרן). מחירי הכרטיסים ינועו בין 284-254 ש"ח.

האלבום החדש הוא פורקן של האובדן, שמצא לו מפלט ביצירה תרפית. הוא מתחיל עם "Over Again" הזועם ומסתיים עם "Watching As I Fall" היחסית אופטימי, ונראה שהמעריצים סוף סוף יכולים להיות חלק מתהליך ההתאוששות של הלהקה.

>> למדריך הופעות 2019 השלם

בנינגטון התאבד ביולי 2017, כחודשיים אחרי שחברו הטוב כריס קורנל הלך באותה הדרך. זה היה הלם כפול עבור מיליוני מעריצים בני אותו דור שהתבגרו לצלילי השניים. בנינגטון, שזכה להצלחה רבה עם לינקין פארק והיה לתקופה מסוימת גם סולן סטון טמפל פיילוטס, נאבק בשנים האחרונות בהתמכרויות לסמים ואלכוהול, והצליח להתגבר עליהן, כך סיפר. במכתב לקורנל שפרסם בטוויטר לאחר מותו כתב: "אני לא יכול לדמיין עולם בלעדיך". בנינגטון הותיר אחריו שישה ילדים ואישה.

צ'סטר בנינגטון (צילום: Getty Images)
צ'סטר בנינגטון (צילום: Getty Images)

← מייק שינודה, האנגר 11 נמל תל אביב, שני (25.3), 284-254 ש"ח. לרכישת כרטיסים