משהו משהו: המיקסטייפ של אלון עוזיאל, אוקטובר 2014

ריאן המסוורת׳ הוא המוזיקאי עם הכי הרבה רגשות בעולם, האחיות קפלן משחררות סינגל נוסף שמוכיח שהן מהממות וביג שון הוא איש ממש דוחה למרות השיר המעולה. המיקסטייפ החודשי של אלון עוזיאל

7 באוקטובר 2014

"GFOTY – "My Song

נכון לרגע זה, Girlfriend of the Year היא המוזיקאית המלהיבה בעולם. שנה שעברה כבר הגיע ממנה השיר המושלם "Bobby״ וב-2012 היו לה כמה רגעי לואו-פיי פופ סופר בריטיים וממש כיפיים, אבל בחודשים האחרונים היא לגמרי הדבר הכי מעניין שקורה. כל מה שמגיע ממנה ומהלייבל שבו היא חברה, PC Music, מבריק ולא היה יכול לצאת באף שנה שהיא לא 2014. זה הפופ של העתיד – או בעצם, של ההווה – והוא מבולגן ואובססיבי לחלוטין. בשיר הזה למשל, GFOTY מצליחה לקחת בעלות שוב ושוב על שיר שאף אחד לא טען שהוא לא שלה, לשכנע שאין צורך בשיזוף מלאכותי ולשנות שלושה מצבי רוח – הכל בדקה אחת וחמש שניות.

"Swick & Lewis Cancut feat. Tkay Maidza – "Wishes

ריאן המסוורת׳, שהוא כנראה המוזיקאי עם ההכי הרבה רגשות בעולם, אסף מלא אומנים אחרים שגם מרגישים הרבה ותחת לייבל הרשת שלו, Secret Songs, שחרר את האלבום הורדרד והחינמי ״shh#ffb6c1״. כמעט כל שיר על האוסף הזה יפהפה, אופטימי ומחמם בדרכו, אבל למיקס החודשי נכנסו רק הקטע הנ״ל – שלא תמצאו משהו מרים ממנו – והשיר הפותח של GFOTY.

 "So So In Luv – "1+0nly

השיר הזה מוכיח שכשיש אהבה מספיק חזקה לא צריך סאבטקסט.

"(Kero Kero Bonito – "My Party (bo en Remix

המסר העיקרי שמובן מהשיר "My Party״ של קרו קרו בוניטו הוא שלא צריך סיבה To Get Down, אבל גם אם מישהו כן צריך סיבה, אז הרימיקס הכל כך יפני הזה הוא הסיבה הכי טובה שנתקלתי בה.

"Puro Instinct – "6 Of Swords

עברו שלוש שנים מאז הריליס הקודם של האחיות פייפר וסקיילר קפלן והסינגל החדש שלהן ממשיך בדיוק עם אותו הדרים פופ האפלולי שגרם להן להיות כל כך מהממות.

"Chris Travis – "For Eternity

מידי פעם לכריס טראוויס יש שירים מדהימים, כאלו שישארו מדהימים לנצח נצחים ושלא צריך לצרוך שום דבר חוץ ממים טהורים כששומעים אותם. לא ברור איך העולם הגדול עדיין לא שם לב לזה.

 

"(Dej Loaf feat. E40 – "Try Me (Remix

Dej Loaf היא הראפרית שהכי קרובה לפריצה כרגע. לפני שלושה חודשים היא הוציאה את "Try Me״ ומלא בלוגים התאהבו בפלואו החלקלק שלה, אבל לפני בערך חודש קרה משהו הרבה יותר גדול מזה – פתאום היא העלתה תמונות עם ביג שון, דרייק השאיר לה קומנט באינסטגראם ו-וויז קליפה פרסם רימיקס שלו ל-"Try Me״. מאז, לא נגמרים הרימקסים. אני יכול להשבע שבשבועיים האחרונים שמעתי לפחות 15 כאלו, מתוכם נשארתי עם השיר המקורי ועם הרימיקס הלא מאוד מתאמץ של E40 – שלאחרונה מקבל אהבה (מוצדקת) שלדעתי הוא לא חווה גם בניינטיז.

 

"Big Sean feat. E40 – "I Don't Fuck With You

השיר הזה מבהיר שביג שון הוא איש די דוחה. כאילו, השיר ממש מוצלח, כי הפיקו אותו קנייה ווסט ו-DJ Mustard וביג שון בכל זאת ראפר טוב, אבל פרסונלית מדובר באיש מגעיל. עד לא מזמן הוא היה מאורס לכוכבת ״גלי״ נאייה ריברה. השניים ביטלו את החתונה שלהם באפריל – היא טענה שהוא בגד, הוא טען שהיא משוגעת והיו המון ליכלוכים שעפו בין השניים. ואז ריברה מצאה בחור חדש להתחתן איתו ושון עבר לזרועותיה של אריאנה גראנדה. כלומר, הוא לגמרי אובר איט. באמת. יש לו אהבה חדשה ולא אכפת לו מריברה. הוא אפילו מדגיש את זה שוב ושוב בשיר, כשהוא אומר דברים כמו ״לא אכפת לי ממך או משום דבר שאת עושה״, ״יא חתיכת כלבה מטומטת, אני לא מתעסק איתך״ ו-״אין לי רגשות לתת״. אם כל זה לא משכנע אתכם, אז יש גם כמה שורות בסוף שמספרות על כמה שהוא מאוהב באריאנה גרנדה וכמה שהיא יותר מוצלחת מריברה ושבזכותה הוא בכלל לא חושב על ריברה. באמת. הוא לא חשב עליה אפילו לא פעם אחת מאז שהם נפרדו. אה כן, ובאמצע כל השיר הזה יש פתאום גם בית של E40 שמדבר בכלל על נושא אחר, לא ברור למה.

"Rome Fortune feat. ILOVEMAKONNEN – "FriendsMaybe

כל שיר שמקונן שר בו את הפזמון הוא שיר משמח ומטופש למדי.

"Chynna – "MadeInChynna

בזמן האחרון, נראה שההיפ-הופ הופך ונהיה גירלי יותר, כשאין שבוע שעובר בלי שמתגלה ראפרית חדשה וממש מעולה. האחרונה שצצה היא צ׳יינה מפילדלפיה, והיא מחוזקת על ידי ביט של האדסון מוהאק, שנשמע טוב יותר מכל מה שהיה על האי-פי החדש שלו.

 

"The Radio Dept. – "Death To Fascism

הסינגל החדש של דה רדיו דפרטמנט, מגיע אחרי שתיקה של ארבע שנים, מלא בערכים (טוב, בערך אחד, אבל אחד חשוב) ולא נשמע כמו שום דבר שהם עשו עד היום.

"Eyedress feat. GEoRGiA – "When I'm Gone

איידרס הוא יוצר מהפיליפינים שכבר בערך שנה מוציא מוזיקה עגמומית ועדינה שנעה על הגבול שבין כרומטיקס לוויץ׳ האוס, רק טוב יותר. כלומר, הוא עושה משהו שעשו מיליון פעם, אבל הוא עושה את זה ממש אחרת. עד היום הוא הוציא רימיקסים, אי-פיז ומיקסטייפים ובקרוב יגיע ״Astral Traveling Man״, האלבום הרשמי הראשון שלו, שהקטע שכאן הוא הסינגל הראשון מתוכו.

"18+" – All The Time

התחושה היא ש-18+ בדרך למטה. הם חתמו בלייבל Houndstooth, הוציאו מחדש שירים ישנים במיקסינג נקי שמטשטש את העוקץ, הקליפים שלהם הפכו לפחות מיוחדים והגישה הכללית הרבה פחות מחוייבת לתרבות הרשת שממנה הם באו. "All The Time״, הסינגל החדש של הצמד הזה, קצת החזיר לי את האמון בהם. הוא אולי נשמע כמו עוד צעד בדרך לקונפורמיזם, אבל יש בו ניסיון מוצלח לקחת את הצליל שלהם למקום חדש, מבלי להפרד מהאלמנטים שלפני שנתיים גרמו להם להרגיש מעולם אחר (לחצו על הפליי באמבד בכדי לחזור בזמן ל-18+ של 2012).

"Ryan Hemsworth with Dawn Golden – "Snow In Newark

למעלה טענתי שריאן המסוורת׳ הוא האיש הכי רגיש בעולם, והנה הסינגל החדש שלו שגם מוכיח את זה.

[tmwdfpad]

"Cold Hart feat. Wicca Phase Springs Eternal – "Bl4ck Lipst1ck On My Blunts

Health Goth זה ז׳אנר חדש שעדיין לא ממש התהווה. יש בו המון ילדים לבנים (גם כשהם לא) שהם כאילו גותים שלובשים בגדי ספורט שחורים (אבל לפעמים לא) והם בכלל אוהבים היפ-הופ, אוטוטיון ו-Pאנק-פופ ומושפעים מאליס גלאס. הם מלא אונליין, הם שותים מי פיג׳י ותה אריזונה וחלקם עושים מוזיקה ממש מרגשת שכל מי שהיה פעם טינאג׳ייר חייב לאהוב. יש טענות שהמוזיקה שלהם נשמעת כמו המוזיקה שהילדים הגותים מסאות׳ פארק היו עושים אם היתה להם להקה – זו כמובן מחמאה, ולדעתי היא מסבירה את הז׳אנר הזה יותר טוב מהכל.

"Only Real – "Pass the Pain

אונלי ריל הוא ההיפך המוחלט מ-Health Goth. הוא שמח ומקפיץ והכי בריטי שיש בעולם, הוא מתעקש שהוא מסוגל להעביר את הכאב, הוא איש אחד שנשמע כמו להקה שלמה, ואי אפשר לראות קליפים שלו בלי לחשוב על בלר. נסו.