משהו משהו: המיקסטייפ של אלון עוזיאל, ספטמבר 2014

ספוקי בלאק מוכיח שהוא יותר מסתם ילד לבן מקריפ, קיטי ממשיכה להזכיר לנו למה אנחנו אוהבים אותה ואדיט מוצלח ל"Be My Baby" של אריאנה גרנדה. המיקסטייפ החודשי של אלון עוזיאל

איך אפשר שלא לאהוב אותה? Kitty
איך אפשר שלא לאהוב אותה? Kitty
7 בספטמבר 2014

"Allan Kingdom feat. Spooky Black – "Wavey

בתחילת השנה ספוקי בלאק הגיע לחצי מהבלוגים בעולם בזכות הקליפ היפהפה והמטריד של ״Without You״ ומאז הוא עושה כל מה שהוא יכול בכדי להוכיח שהוא לא יאנג לין – כלומר, שהוא יותר מסתם עוד ילד לבן עם ווייב מקריפ שהפך לסנסציית רשת. זה עובד לו – השיר הזה של אלן קינגדום למשל ממש יפה לכל אורכו, אבל רק בשניה שספוקי בלק מתחיל לשיר בו הוא הופך למשהו חד פעמי ומהפנט. תציצו בקליפ שמתחת בכדי לראות כמה ששניהם רוקדים יפה לשיר של עצמם.

"Rae Sremmurd – "No Type

ריי שרימר הם צמד אחים ממיסיסיפי שעושים היפ-הופ קצת ריטארדי ומאוד משמח. מפיק אותם מייק וויל (שאחרי על כמה רגעים מוצלחים של ליל ווין, פיוצ׳ר וקנייה ווסט, אבל בעיקר על "We Can't Stop״ של מיילי סיירוס) וזה כבר די ברור שהם הולכים להיות גדולים לפחות כפי שהיו קריס קרוס. תציצו בסרטון שמתחת בכדי לראות כמה שגם שניהם רוקדים יפה לשיר של עצמם.

"(ILOVEMAKONNEN feat. Drake – "Tuesday (Remix

לפני כשלושה שבועות החיים של מקונן השתנו לחלוטין. כבר שנתיים שהוא עושה באטלנטה את ההיפ הופ הרכרוכי שלו ופתאום, סתם ככה, דרייק התאהב בשיר "Tuesday", עשה לו רימיקס וכמה ימים אחרי אפילו החתים את מקונן בלייבל שלו. בגלל שאנחנו חיים בעידן מהמם, יש מישהו שצילם את מקונן ברגע שהוא גילה על הרימיקס של דרייק – לחצו על פליי בכדי להתרגש יחד איתו (ותתעלמו מהחולצה המכוערת שלו).

"Young Thug – "You the World

יאנג ת׳אג הוא מלכתחילה איש ממש משונה, אבל בשיר הזה הוא לוקח את המוזרות שלו איזה 200 צעדים קדימה.

"Sophie – "Hard

הדבר הכי מדהים שקרה השנה הוא ההתפרצות של סופי והלייבל PC Music (ביחד ובנפרד). פתאום יש פופ חדש בעולם – הוא עמוס, מבולגן ועם המון מודעות עצמית. הוא לווה אלמנטים מדאנס קיטצ׳י, מאסתטיקה ניינטיזית, מאלקטרוניקה ניסיונית של תחילת המילניום ומטרליון גיפים בטאמבלר. השיר הנ״ל הוא רק שבריר מהריליסים המבריקים שיצאו לז׳אנר הזה לאחרונה ונראה שאנחנו עדיין בהתחלה. כיף להיות אנחנו.

"QT – "Hey QT

QT היא זמרת פיקטיבית שנוצרה על ידי סופי ו-AG קוק מ-PC Music. היא כאן בכדי למכור לכם משקה אנרגיה בשם QT Energy Elixir שלעולם לא הולך להיות על המדפים ועל הדרך היא שרה את השיר הכי מתוק שאי פעם תשמעו מרצון.

"Kero Kero Bonito – "Sick Beat

האלבום המלא של קרו קרו בוניטו, ״Intro Bonito״, יצא לפני פחות משבועיים וכדאי לכל מי שאוהב משהו בחיים האלו לשמוע אותו על ריפיט לפחות למשך יום אחד.

"Ellie Herring – "Gem Landing

אני לא חושב שאפשר להסביר את השיר הזה בלי אימוג׳י.

"[Aphex Twin – "minipops 67 [120.2][source field mix

הסינגל הראשון של אפקס טווין מזה 13 שנה נשמע כאילו שיצא לפני 20 שנה ואני לגמרי בסדר עם זה.

"(Doss – "Softpretty (Ellie Herring Remix

בעוד שהשירים המקוריים של Doss לא לגמרי עומדים בפני עצמם, רוב הרימקסים שעושים להם יפים באופן חסר תקדים.

"Kitty – "Love Me Not

אני לא מבין מי יכול שלא לאהוב את קיטי, היא מושלמת.

"Onika – "b♥f♥fs

אם יש לכם bff ואתם רוצים להפוך את זה לרשמי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לו את השיר הזה.

"Bones – "ShrimpPizza

בשנה וחצי האחרונות בונז הוציא יותר מ-300 שירים. זו לא הגזמה, זה המספר. אחוז גדול מהם ממש מוצלח, לא מעט מהם מבריקים בצורה מדהימה. בין לבין יש כמויות של קטעים שנשמעים כמו סקיצה לא גמורה, או איזשהו רעיון שלא התפתח עד הסוף. אני מת שהוא יעשה קצת סדר או שמישהו כבר יתערב לו בעניינים, יערוך אותו, יגרום לו לחכות לפני כל ריליס ולהשקיע בשירים הקיימים. אם הוא יעשה את הבחירות הנכונות הוא יכול להיות ענק – בטח שמבחינה אומנותית, אבל אולי גם יותר מזה. בינתיים זה עוד לא קורה ושבוע שעבר קיבלנו ממנו עוד אלבום חינמי בשם "Skinny״. הנה קטע ממנו שמבהיר את הפוטנציאל שכל כך חייב להתממש כבר.

"(Ariana Grande feat. Cashmere Cat – "Be My Baby (Cashmere Cat's Edit

לא רציתי לחבב את אריאנה גרנדה. אין לי בעיה ממשית עם זמרות שהן מוצר, אבל אצלה אני לא מצליח למצוא את החן. את האלבום שלה, שמופק בצורה מלוטשת עד כאב, שמעתי עם פנים חמוצות, סתם כי רציתי לדעת מה הולך שם. תוך כדי האזנה הבנתי שאני שונא את הכל חוץ מאת ״Be My Baby״ שהפיק לה קאשמיר קאט – הוא הצליח להוציא ממנה קסם של אר נ׳ בי מהניינטיז, כאילו שאריאנה היא ברנדי, מוניקה או מריה קרי. אבל בכל זאת, השיר היה רחוק מהדבר האמיתי והכל הרגיש קצת עגול ומדויק מדי. ואז קאשמיר קאט פרסם בסאונדקלאוד שלו את האדיט המרגש הזה – שבו לא נגעו אנשים עם חליפה – ואיתו הושלם תהליך ההתאהבות שלי בשיר הזה.