"נוורלנד ממקור ראשון": משפחתו של מייקל ג'קסון מגיבה בסרט משלה

הדוקו, שזמין ביוטיוב ואורכו חצי שעה, הוא התגובה הרשמית הראשונה של המשפחה להאשמות על התעללות מינית מצד הזמר. הוא כולל ראיונות עם קרובים וחברים של ג'קסון, בהם האחיינית ברנדי שיצאה נגד אחד המתלוננים

"לעזוב את נוורלנד"
"לעזוב את נוורלנד"

משפחתו של מייקל ג'קסון העלתה ביום שבת האחרון ליוטיוב סרט בשם "נוורלנד ממקור ראשון", שבו היא דוחה את הטענות שהועלו נגד הזמר בסרט "לעזוב את נוורלנד", המתעד את סיפורם של שני ילדים שבהם התעלל הזמר מינית לכאורה. הסרט, באורך חצי שעה, הוא תגובתה הרשמית הראשונה של המשפחה לדוקו שעורר סערה, והוא כולל ראיונות עם קרובים וחברים של ג'קסון, בהם אחייניו טאג' וברנדי ג'קסון ומנהלו הטכני בראד סנדברג.

ברנדי ג'קסון, שניהלה לדבריה קשר רומנטי עם ווייד רובסון, אחד ממושאי הסיקור של "לעזוב את נוורלנד", כינתה אותו בסרט "אופורטוניסט". לטענתה, המניע שלו לחשוף את סיפורו היה כלכלי: "הוא יודע איך למקם את עצמו במצבים שמניבים לו רווח כספי", אמרה האחיינית.

"בחיים שלי לא ראיתי ילד בסביבתו של מייקל ג'קסון שנראה במצוקה או כאילו הוא נפגע או עבר התעללות", הוסיף ואמר סנדברג בסרט, "נוורלנד היה מקום שלו, בטוח וכיפי".

>> הכל אודות אימא: מה עלינו ללמוד מ"לעזוב את נוורלנד"?

במרכז "לעזוב את נוורלנד" מבית HBO, שיצא בינואר האחרון, עומדות עדויותיהם של רובסון וג'יימס סייפצ'אק, הנפרשות על פני ארבע שעות. השניים מתארים כיצד הכירו את ג'קסון כמעריצים צעירים בשנות ה־80 וה־90, וכיצד הזמר ניצל את היכרותם לצורך התעללות מתמשכת.

הסרט גרר תגובות זועמות מצד דמויות בולטות בתעשיית הבידור. בין היתר, החליטו מפיקי "משפחת סימפסון" לגנוז את הפרק שבו השתתף ג'קסון. מפיקי הסדרה כינו את החלטתם "הבחירה היחידה שאפשר לעשות", והגניזה כוללת את שירותי הסטרימינג וערוצי הטלוויזיה המשדרים את הסדרה, כמו גם גרסאות דיוידי או פלטפורמות שייצאו בעתיד. המפיק ג'יימס ברוקס אמר כי יוצר הסדרה מאט גריינינג הסכים עם ההחלטה והוסיף בשיחה עם וול סטריט ז'ורנל: "הבחורים שאני עובד איתם – שאיתם ביליתי זמן רב בלהתווכח על בדיחות – היו באותו ראש בעניין הזה". בנוסף, כמה תחנות רדיו הודיעו כי יפסיקו להשמיע את שיריו של ג'קסון.

לצפייה בסרט המלא: