סולן טול מואשם באונס בת 17 אחרי הופעה בשנת 2000

בסדרת ציוצים מאשימה אישה שלא מזדהה בשמה את מיינארד ג'יימס קינן כי אנס אותה אחרי שהוזמנה למאחורי הקלעים. מאז הפרסום עולות עדויות נוספות על מקרים דומים

מיינארד ג'יימס קינן (צילום: GettyImages)
מיינארד ג'יימס קינן (צילום: GettyImages)

מיינארד ג'יימס קינן, סולן הלהקות טול ו-A Perfect Circle, מואשם על ידי מעריצה לשעבר כי אנס אותה בעת שהייתה בת 17 והוא בן 36, בשנת 2000. בסדרת ציוצים ארוכה מספרת האישה, אחרי שהיא מציינת שמחקה את הציוצים מהחשבון שתחת שמה האמיתי מתוך פחד, כי כשהייתה נערה נאנסה על ידו אחרי שנסעה עם החבר שלה להופעה של פרפקט סירקל וניין אינץ' ניילז.

לדבריה, אחרי ששם לב אליה בקהל הזמין אותה לאוטובוס של הלהקה כדי לראות סרט. בזמן שהיו שם הוא הוריד את המכנסיים ואנס אותה ללא קונדום. לטענתה, היא נדבקה בפפילומה בגלל זה. עוד היא כותבת שנודע לה לאחר מכן שהוא מנסה לעשות זאת בכל הופעה, בכל עיר.

לאחר שדבריה החלו להתגלגל באינטרנט נשים נוספות רבות פרסמו טענות דומות, בין היתר באתר reddit. גולשת אחת כתבה ש"מיינרד ג'יימס קינן שלף את האיבר שלו מול חברה שלי אחרי שהמאבטח הזמין אותה למאחורי הקלעים, בזמן שהיא ומיינרד צפו ב'בנות גילמור'", וטענות דומות בנוגע לאופי המקרים ממשיכות להתפרסם. מן המתרס השני לא מעט מעריצים מתרעמים על ההאשמות וטוענים שאין בהן ממש, ועומדים לצידו של קינן.

אחד הכותבים, שטוען שהוא מקליט הופעות מוכר של הלהקות ונכנס באופן קבוע לאחורי הקלעים, טוען שקינן ידוע כמי ששוכב עם מעריצות, אולם הוא תמיד עשה זאת בהסכמה. שמועות בנוגע למעשיו של קינן עם מעריצות בזמן סיבובי הופעות מסתובבות בקרב חוגי המעריצים כבר זמן רב, אולם עד כה לא עלו טענות כה מפורטות והאשמות כה ברורות.

 

קראו את סדרת הציוצים המקורית: