סטון טמפל פיילוטס בדרך לישראל: כל הפרטים

להקת הרוק הענקית מהניינטיז תגיע הנה בהרכב המקורי, למעט הסולן ג'ף גוט, שהחליף את צ'סטר בנינגטון שהתאבד השנה. האלבום האחרון של הפיילוטס יצא במרץ

סטון טמפל פיילוטס (צילום: יח"צ)
סטון טמפל פיילוטס (צילום: יח"צ)

סטון טמפל פיילוטס, אחת מלהקות הרוק הכי גדולות שפרחו בניינטיז, תגיע לישראל ביולי הקרוב להופעה בגני התערוכה. הלהקה תגיע בהרכב המקורי – דן דלאו (גיטרה), רוברט דלאו (בס) ואריק קרץ (תופים) – ואליהם יצטרף הסולן החדש ג'ף גוט, שהשתתף באקס פקטור האמריקאי והחליף את צ'סטר בנינגטון, סולן לינקין פארק, שהתאבד לפני כמה חודשים (הוא, בתורו, החליף את הסולן המנוח סקוט ווילנד).

אלבומה האחרון של הפיילוטס, עם הסולן החדש, יצא במרץ השנה תחת שמה של הלהקה. אלבומם הראשון יצא בתחילת שנות ה־90 וזכה להצלחה מסחרית גדולה, אך יחד איתה הגיעה גם ביקורת: הלהקה, שהשתייכה לסצנת הגראנג', לא הגיעה במקור מסיאטל בירת הז'אנר, וכמו כן טענו נגדם שהם מחקים את פרל ג'אם.

עוד כתבות מעניינות:
הופעות 2019: הלהקות והאמנים הכי שווים שנוחתים פה בקרוב
"אני שייקספיר ביום גרוע": ליטל סימז הקליטה אלבום דחוף ב־30 יום
האלבום החדש של אבריל לאבין נוראי. איך זה שהיא כל כך מצליחה?

מאז הם הפכו לאחת הלהקות המצליחות בעולם, עם מכירות של יותר מ־18 מיליון אלבומים בארה"ב ו־40 מיליון ברחבי העולם. עד 2001 הם הוציאו עוד ארבעה אלבומים, ובשנת 2002 הלהקה התפרקה וחבריה פרשו לפרויקטים עצמאיים. שש שנים לאחר מכן הם התאחדו לסיבוב הופעות ואלבום הנושא את שם הלהקה (בדומה לאלבום מהשנה) – האחרון עם הסולן ווילנד, שמת בטור ב־2015 לאחר שנים של מאבק בהתמכרות לסמים.

← סטון טמפל פיילוטס, ביתן 2 גני התערוכה תל אביב, רביעי (3.7) 21:30, 289־319 ש"ח. לרכישת כרטיסים