סטיבן ווילסון בדרך להופעה בישראל

הנסיך היחף יגיע בחורף במסגרת סיבוב ההופעות המקדם את אלבומו החמישי, "To the Bone". מנהיג פורקיופיין טרי לשעבר נוהג לארח בהופעותיו את נינט ואנחנו מחזיקים אצבעות

סטיבן ווילסון ׁ(צילום: יח"צ)
סטיבן ווילסון ׁ(צילום: יח"צ)
3 באוקטובר 2018

סטיבן ווילסון, מנהיג פורקיופיין טרי לשעבר ומי שכבר מזמן ביסס לעצמו קריירת סולו מפוארת, יחזור אלינו להופעה בהיכל התרבות בתל אביב בחורף הקרוב (מוצאי שבת, 2.2.19). ההופעה תתקיים במסגרת טור המקדם את אלבום הסולו החמישי שלו, "To the Bone", שכבר הספיק לקצור שבחים. מילה מהמעריצים הישראליים שכבר הקדימו לטוס לראות אותו באירופה (המצטיינים ידעו להגיע לרויאל אלברט הול בלונדון, בו הוא אירח את נינט, בנוהל): כמו כל דבר שווילסון עושה, גם הטור הזה מושקע ברמות של כלה ושווה כל שקל. המיקום בהיכל התרבות לא מקרי – הוא היה האולם היחיד שעמד בדרישות של הנסיך היחף, בהן רמת מערכות הסאונד והתאורה.

ווילסון הוא מוזיקאי מוכשר ועסוק שנגע בפרויקטים רבים, ויכולות ההפקה שלו מוערכות במיוחד. עוד בתקופת פורקיופיין טרי הוא רקח פרוג רוק, נאו-פסיכדליה, רוק פסיכדלי ופרוג מטאל לכדי יצירות של מלאכת מחשבת. חוץ מהלהקה המזוהה איתו הוא היה/עודנו חבר בלהקות והרכבים שונים, בהן No Man ובלאקפילד עם אביב גפן. הוא גם תרם את קולו לאלבום "Systematic Chaos" של דרים ת'יאטר, חבר לסולן אופת' השוודית, מיקאל אוקרפלט, ויחד הם יצרו את ההרכב Storm Corrosion (שבו מתופף גווין הריסון המוכשר כשד מפורקיופיין טרי) – והיד עוד נטויה.

עוד כתבות מעניינות:
מדריך הופעות חו"ל המלא
אינדינגב חוזר לשורשים: הליינאפ המלא
הדוקו על קווינסי ג׳ונס לא חושף את הפרטים העסיסיים

הנגיעה של ווילסון לישראל, בה ביקר לא מעט, לא מסתיימת בבלאקפילד, והמשיכה עם הפקת אלבומם הרביעי של להקת המטאל אורפנד לנד. וישנו כמובן שיתוף הפעולה הפורה והמתמשך עם נינט, שמתארחת בהופעות שלו בחו"ל (ובארץ) כמעט על בסיס קבוע, והביצוע שלה ל"Routine" גורף תשואות באופן עקבי.

← סטיבן ווילסון, היכל התרבות, הוברמן 1 תל אביב, שבת (2.2.19), החל מ-184 שקל. לרכישת כרטיסים

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד