יופיעו בישראל או לא? קולדפליי מכחישים את הפרסומים

מלחמת גרסאות: חברת ההפקות פורום פקטור הודיעה שקולדפליי תקיים הופעות בישראל, אולם הלהקה צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "לא קבענו שום הופעות". כיפוף ידיים או אי הבנה?

קולדפליי. צילום: Getty Images
קולדפליי. צילום: Getty Images
24 בפברואר 2017

להקת קולדפליי מכחישה את הפרסומים על הופעה בישראל. שעות ספורות בלבד לאחר ההודעה הרשמית של חברת ההפקות על כך שהלהקה עורכת סיורים בישראל כדי למצוא מקום מתאים להופעות, צייץ כריס מרטין, סולן הלהקה, בחשבון הטוויטר הרשמי של הלהקה: "היי לכולם, אנחנו נמצאים בישראל ובפלסטין כדי להאזין וללמוד וזה הכל. לא קבענו שום הופעה, אנחנו פשוט עורכים טיול מעניין ומאיר עיניים כדי ללמוד על האזור. הכתבות שלפיהן חתמנו על חוזה אינן נכונות".

כאמור, הערב (ו') הודיעה חברת ההפקות פורום פקטור, יחד עם בעלי רשת "ביג", שקולדפליי, אחת הלהקות הגדולות והפופולריות ביותר בעולם, תופיע בישראל, ושמיקום ההופעות והתאריכים עדיין לא סופיים.

הלהקה נחתה אמש בישראל, וחבריה עורכים סיורים בארץ. לטענת חברת ההפקות, מדובר בסיורים לבחירת המיקום והתאריכים. הסיור כולל את תל אביב, יריחו, רוואבי ומתמקד בעיקר בירושלים.

עוד נטען כי במסגרת הביקור בישראל, הלהקה מתכוונת לערוך שיתופי פעולה עם אמנים ישראלים ופלסטינים, וההופעות אמורות להתקיים במקומות שאליהם יוכלו להגיע ישראלים ופלסטינים גם יחד.

קולדפליי נוסדה ב-1998 ומאז נמצאת בפסגת תעשיית המוזיקה העולמית. הלהקה, שבתקופתה המוקדמת זוהתה עם הגל המאוחר של הבריט-פופ של שנות התשעים, הפכה מאז למפלצת פופ ומכרה מעל ל-80 מיליון אלבומים עד היום.

כריס מרטין וג'ון באקלנד מקולדפליי, רועי שוורץ ואילן פקטור בעלי פורום פקטור, ואיתן בר זאב מבעלי "ביג" (צילום: יח"צ)
כריס מרטין וג'ון באקלנד מקולדפליי, רועי שוורץ ואילן פקטור בעלי פורום פקטור, ואיתן בר זאב מבעלי "ביג" (צילום: יח"צ)