הדשא של השכן

מעדיפים לרקוד כל הדרך לנתב"ג? מברצלונה עד פריז - קבלו את הפסטיבלים הכי שווים שעדיין תוכלו להשיג אליהם כרטיסים

פסטיבל סונאר. צילום: Shutterstock
פסטיבל סונאר. צילום: Shutterstock
1 ביוני 2014

סונאר

ספרד, 12.6־14.6

שבועיים אחרי פסטיבל פרימוורה האהוב, תארח ברצלונה פסטיבל מוזיקה נוסף: סונאר, שמתהדר בליינאפ עמוס ושווה במיוחד. השנה ישתתפו בו מאסיב אטאק, ננה שרי, לייקה לי, קאריבו, בונאבו, ג'יימס מרפי, פור טט, רויקספופ ורובין, טוד טרייה ועוד המון די.ג'ייז ומפיקים מלהיבים.

קמפינג: לא
מחיר: עד 195 יורו
לאתר הפסטיבל

בונארו

ארצות הברית, 12.6־15.6

הפסטיבל המסורתי בטנסי חוגג השנה בר מצווה, עם הרבה שמות גדולים ובמות עם שמות מטופשים כמו "That Tent", "What Stage" או "Cafe Where". השנה תמצאו שם את הארקטיק מאנקיז, אלטון ג'ון, קניה ווסט, ג'ק ווייט, ניק קייב, ומפייר וויקנד, פליימינג ליפס, די אנטוורד ועוד הרבה אחרים.

קמפינג: כן
מחיר: עד 285 דולר
לאתר הפסטיבל

וויירלס

אנגליה, 4.7־6.7

פסטיבל היפ הופ, פופ ואלקטרוניקה המתקיים במקביל בלונדון ובברמינגהם. חלק מהמועדים הלונדוניים כבר סולד אאוט, אבל כרטיסים לשלושת ימי הפסטיבל בברמינגהם עוד זמינים (הם גם זולים יותר). במשתתפים: קניה ווסט שיארח את פארל ווליאמס, דרייק, ברונו מארס שיארח את אאוטקאסט, אזיליה בנקס, אנג'ל הייז, איגי אזיליה, אלי גולדרינג, רובין טיק ועוד.

קמפינג: לא
מחיר: 172־210 ליש"ט
לאתר הפסטיבל

רוסקלייד

דנמרק, 29.6־6.7

הפסטיבל הדני הוותיק פועל מאז 1971 בעיר רוסקלייד ונמשך שבוע שלם. באמנים שיופיעו שם השנה: הרולינג סטונז, ארקטיק מאנקיז, סטיבי וונדר, אאוטקאסט, דירהנטר, דיימון אלברן ואינטרפול.

קמפינג: כן
מחיר: עד 282 יורו
לאתר הפסטיבל

אופטימוס אלייב

פורטוגל, 10.7־12.7

שש במות ו־125 משתתפים הם סיבה לא רעה לקפוץ לליסבון. חובבי הרוק יקבלו את ארקטיק מאנקיז, הבלאק קיז, אימייג'ן דראגונז, אינטרפול ואלבו, הקלאברים יחגגו עם ניקולס ג'אר, דיפלו, קאריבו, סבטרקט, נינה קרביץ וג'יימי XX.

קמפינג: כן
מחיר: עד 115 יורו
לאתר הפסטיבל

טי אין דה פארק

סקוטלנד, 11.7־13.7

יחד עם רדינג ולידס (ע"ע), פסטיבל הענק הסקוטי הוא התחליף הכי קרוב לפסטיבל גלסטונברי הנחשק, שגם השנה אזלו אליו הכרטיסים לפני שמישהו הספיק לומר “אני לא זוכר איפה השארתי את האוהל". תוך כדי התפלשות בבוץ תוכלו לראות את פיקסיז, פרנץ פרדיננד, רד הוט צ'ילי פפרס, ביפי קליירו, בומביי בייסיקל קלאב, אלבו, טיים אימפלה ורבים אחרים. וגם ארקטיק מאנקיז, ברור.

קמפינג: כן
מחיר: עד 215 ליש"ט
לאתר הפסטיבל

פוג'י רוק

יפן, 25.7־27.7

גם ככה כולנו רק מחפשים תירוצים לנסוע ליפן, ופסטיבל רוק ואלטרנטיב בכפר סקי בהרים (Naeba) הוא סיבה די טובה. יופיעו ארקייד פייר, לורד, קניה ווסט, אאוטקאסט, דיימון אלברן, מאניק סטריט פריצ'רז, פרנץ פרדיננד, סנט וינסנט וכמתבקש – יוקו אונו.

קמפינג: כן
מחיר: עד 400 דולר
לאתר הפסטיבל

אושאגה

קנדה, 1.8־3.8

הפסטיבל הקנדי מתקיים באי סמוך למונטריאול באותו סוף השבוע כמו לולהפלוזה, ומציע ליין אפ לא פחות שווה: ארקטיק מאנקיז, אאוטקאסט, ניק קייב, בנד אוף הורסס, ג'ק ווייט, מודסט מאוס, לורד, גוגול בורדלו, דה ריפלייסמנטס ועוד המון אמני אלטרנטיב ואינדי.

קמפינג: לא
מחיר: 250 דולר
לאתר הפסטיבל

רדינג ולידס

בריטניה, 22.8־24.8

אם אתם לא אוהבים בוץ עדיף שתישארו בבית. הפסטיבלים התאומים יארחו השנה את ארקטיק מאנקיז (הפתעה מדהימה), מקלמור וריאן לואיס, בלינק 182, ג'ייק באג, מטרונומי, אימייג'ן דראגונז, פוסטר דה פיפל, וומפייר וויקנד, דיסקלווזר ושאר הרכבי רוק, Pאנק, פופ ואינדי.

קמפינג: כן
מחיר: עד 213 ליש"ט
לאתר הפסטיבל - רידינג
לאתר הפסטיבל - לידס

רוק אן סיין

צרפת, 22.8־24.8

חוץ מארקטיק מאנקיז, בפסטיבל הצרפתי ישתתפו השנה פורטיסהד, פרודיג'י, קווינז אוף דה סטון אייג', לנה דל ריי, בלונדי, די אנטוורד, ט'רסטון מור, סטיבן מלקמוס ועוד.

קמפינג: כן
מחיר: 120 יורו
לאתר הפסטיבל