צפו: פול מקרטני ואמה סטון בקליפ לשיר חדש בהשראת טיילור סוויפט

זה המון ניימדרופינג בכותרת אחת, אבל לפעמים החיים פשוט טובים אלינו. הביטל והשחקנית זוכת האוסקר חברו יחד לקליפ סוריאליסטי לסינגל "Who Cares". מה שנקרא, צפו

אמה סטון בקליפ לשיר "Who Cares" של פול מקרטני
אמה סטון בקליפ לשיר "Who Cares" של פול מקרטני
20 בדצמבר 2018

הקליניקה של פול מקרטני עמוסה להפליא. כדי להיכנס אליה יש לעבור בדלת חומה וכעורה המובילה למבוא קטן – מימין שלד מדפים מתכתי עמוס מסמכים, משמאל לוח מודעות. הדלת הבאה לבנה ועליה שלט קטן: "ד"ר לורנז, מטפל היפנוטי-התנהגותי". אמה סטון צולחת את המסע הקצר הזה ספוגה מהגשם שבחוץ ומוצאת לפניה משרד אקלקטי. ד"ר לורנז בדיוק מגיש תה לשולחן, קוטע אותה בדיבור והיא מתיישבת מתוחה. "עצבנית?"- בטח. "חרדה?" – בטח. "סקפטית?" – כן. אם אנבח כמו כלב בכל פעם שמישהו אומר 'חתול' אני לא אהיה מרוצה, היא מבהירה. ההיפנוזה מתחילה ואנחנו משוגרים יחד איתם לחוויה פסיכדלית-סוריאליסטית-פנטסטית שסופה על הרצפה, בחדר שמרוהט בעיקר בשטיח, עם פתק מבלבל שמחזיר אותנו להתחלה.

בקיצור, פול מקרטני כבר בן 74, אנחנו עדיין אוהבים אותו והוא ממש לא מתכוון לעצור. אתמול יצא הקליפ החדש לסינגל "Who Cares" מתוך האלבום "Egypt Station", שראה אור בספטמבר האחרון. במסע ההיפנוטי הופכת סטון למעין ליצנית אסיסטנטית לקוסם השר לה ומותקפת בסכינים וחרבות בשחור לבן, בעוד מקרטני קורא לה לעלות לאוטו מצויר וקורא: "למי אכפת?". עד עכשיו צבר הקליפ כ-300 אלף צפיות ביוטיוב בסך הכל.

עוד כתבות מעניינות:
ברוס ספרינגסטין מודה באשליה הכי גדולה בקריירה שלו
קאט פאוור לא פרצה למיינסטרים, אבל יש לה תשע נשמות
אלבום נדיר שהעניק פול מקרטני לביטלס ב-1965 עלה ליוטיוב

בהצהרה ששחרר לעיתונות הסביר מקרטני שזהו שיר נגד בריונות. "אני מקווה שאם יש ילדים הסובלים מבריונות – ויש כאלה… אולי באמצעות האזנה לשיר הזה וצפייה בווידאו הם אולי יחשבו שזה לא כל כך נורא, שזה מסוג הדברים שאפשר לעמוד בהם ולצחוק עליהם ולעבור את זה".

בריאיון שנתן ל-BBC מוקדם יותר השנה אמר מקרטני כי הסינגל שאב השראה מטיילור סוויפט. "חשבתי עליה ועל היחסים שלה עם המעריצים הצעירים שלה, ועל איך שזה דומה להתנהגות של אחות", אמר אז. "דמיינתי את עצמי מדבר עם אחד המעריצים הצעירים האלה ואומר לו: 'האם אי פעם התנהגת בבריונות? האם סבלת מבריונות?', ואז הייתי ממשיך: 'למי אכפת מאידיוטים? למי אכפת מכל זה? למי אכפת ממך? ובכן… לי'".