האזינו: הפלייליסט של מיטל דה רזון

כוכבת הפופ הישראלית ולאחרונה משתתפת הריאליטי "אמזונס" משיקה מופע חדש ועל הדרך בוחרת לטיים אאוט כמה מהשירים האהובים עליה למדור פלייליסט

מיטל-דה-רזון. צילום: משה נחומוביץ
מיטל-דה-רזון. צילום: משה נחומוביץ

ביקשנו מהזמרת והיוצרת מיטל דה רזון, האמנית הטובה ביותר לשנת 2014 של MTV ישראל ובימים אלה גם כוכבת הריאלטי "אמזונס", להרכיב לנו פלייליסט מכמה מהשירים האהובים עליה והיא עשתה זאת בשמחה.

לאחרונה שחררה דה רזון סינגל חדש בשם "I Wish", להיט פופ אלקטרוני בשיתוף פעולה עם די ג'יי רוקי שצבר בשלושה ימים בלבד ברשת מעל 120,000 צפיות. ביום ראשון (31.7) בשעה 22:30 תשיק דה רזון את המופע החדש שלה בטיילור מייד בתל אביב (אלנבי 99, כניסה חופשית).

הבחירות של מיטל דה רזון:

India Arie – "Ready for love"

​שיר עצוב​ וממיס כל כך​. ​​ב​פעם ​ה​ראשונה ששמעתי אותו בכיתי, אני חושבת שהוא מציג פגיעות נשית בכל מה שקשור לאהבה, דבר שאני באופן אישי מתקשה לעשות​. ​ובכלל אינדיה ארי היא הזמרת האהובה עליי, אני תמיד מאזינה לה כשאני קצת עצובה או מהורהרת.

​Missy Elliot – "The Rain"

אני חולת אולדסקול היפ הופ ואר אנד בי, זאת המוזיקה שאני תמיד אעדיף לשמוע ועליה גדלתי. השיר הזה כל כך סקסי, מיסי אליוט האחת והיחידה, אישה שהיא כותבת בחסד מפיקה ומלחינה, שיצרה וייב שלם של היפ הופ עתידני. חצי מהפלואו שלי למדתי דווקא ממנה ולא בהכרח מזמרות ליריות.

Ciara – "Ride" ft. Ludacris

ועוד קצת אר אנד בי  – סיארה המדהימה, רקדנית וזמרת שעובדת עם המפיקים המובילים בסצינת ההיפ הופ והיא פשוט פרפורמרית אדירה' "טום גירל​"​ חריפה ביותר, שיש לה וייב שפשוט אין היום במוזיקה ואני מאוד אוהבת להקשיב לה ובעיקר לצפות בקליפים בריפיט​.

(Gregory Porter – "Liquid Spirit" (Claptone Remix

​הריליס הזה הוא אלקטרוני, מעין שילוב של ני​ו דיסקו עם פסנתרים חמים של בלוז ווקאל שחור מחשמל, אני מתה על הטראק הזה.​ אני יכולה להפציץ אתו את הבית כל שישי בצהריים​. יש לי כובע נוסף כדיג'יאית , וזה סוג המוזיקה שאני אוהבת לשים בסטים שלי.

​​Lauryn Hill – "Tell Him"

​ואחרון חביב לורין היל, שיר שפותח אצלי פלייליסט שמור ביוטיוב, שיר שמעורר אצלי דברים סמויים בלב. לורין לצערי נעלמה מהרדאר, אבל היא זמרת ויוצרת בעלת קול חד פעמי שחותך את הלב, אני אוהבת כמעט כל שיר שלה, ומאזינה בקפידה לביצועים ולכל מילה, היא פנומנלית גם כזמרת וגם כראפרית, והשיר הזה פשוט נדיר ביופיו בעיניי​.