הפלייליסט של אורן זילברשטיין

המוזיקאי בוחר את חמשת הקטעים האהובים עליו

אורן זילברשטיין. צילום: ליר לנדאו
אורן זילברשטיין. צילום: ליר לנדאו

זילברשטיין ישיק את אלבומו החדש שלו, "הבעל שם טוב", בהופעה בצימר שתתקיים ביום רביעי (8.1.14).

Modest Mouse – World at Large

להקה מרגשת. שיר מרגש. סולן מרגש. רוב הלהקות החדשות לא עושות לי את זה בכלל. אבל הם כן. מתוך האלבום המעולה Good News for People Who Love Bad News.
אי אפשר להחטיא עם כזה שם לאלבום.

Oasis – Supersonic

כמעט אף אחד שאני מכיר לא אוהב אותם, אבל אותי הם תפסו בגיל 14 ומאז לא עבר לי. נואל גלאגר גיטריסט מדהים בעיני. אני חושב שאף פעם לא למדתי לנגן גיטרה 'מהר' בהשראתו.
תודה נואל.

שלומי ברכה – מחמיץ

פשוט להקשיב לשיר, להשיג את המייל של שלומי ולשלוח: "תוציא עוד אלבום!". אפשר לאמר ששלומי הוא מורה הדרך שלי, הוא עוזר לי לאורך השנים עם כל מיני עצות שומטות קרקע כאלה, נשמע בומבסטי אבל זה לא. אני אוהב אותו ואת המוזיקה שלו מאוד. כל אדיוט יכול להתחבר לטקסט בשיר הזה. מי מאיתנו לא מחמיץ את החיים שלו בתוך ראשו?

Bright eyes – Classic Cars

את ברייט אייז אני ממש אוהב. כבר כמעט מאז שהתחילו. קונור אוברסט כותב מעולה, ברור, כנה וקליט. ההפקה המוזיקאלית מדהימה בעיניי. זה שיר מתוך Cassdaga, מעין אלבום אמריקנה קלאסי שקל מאוד להתחבר אליו. הם אמנם אמריקאים אבל אנשים רגישים אוכלים את אותם סרטים בכל מקום.

אלעד זאב – אל תפחד מהמחשב

אחד מהכותבים הטובים ביותר בשנים האחרונות. למה הכל יוצא כל כך דרמטי כשכותבים לטיים אאוט? בכל אופן, אלעד בעיני פשוט יודע לכתוב ("מהי נמלה אם לא צרצר")
ובמקום ללמוד ב'רימון' הייתי ממליץ לאנשים לשבת ולשתוק עם אלעד שעתיים-שלוש ואז לכתוב שיר ולתרום את הכסף לנזקקים.
חשוב לציין שככה לא תגיעו לרדיו המעפן ששומעים כאן בזמן שעומדים בפקקים אבל כנראה תכתבו טוב יותר.

האזינו לבחירות: