הפלייליסט של במאית ויוצרת סדרת אינדי סיטי בטינה פיינשטיין

לקראת חגיגות אינדי סיטי בירושלים עם שלל הופעות ומסיבות ברחבי העיר, ביקשנו מיוצרת ובימאית סדרת הקליפים של הפסטיבל להרכיב פלייליסט מהמוזיקה שהיא הכי אוהבת

בטינה פיינשטיין. צילום: אורלי נקלר
בטינה פיינשטיין. צילום: אורלי נקלר
27 באוקטובר 2016

פסטיבל "אינדי סיטי" יתקיים השנה בפעם השישית בתמיכת עיריית ירושלים, בימים רביעי־חמישי (2.11־3.11), במרכז הבירה. על גבי 3 במות מקבילות יתקיימו בזו אחר זו הופעות חיות שיתחילו ברחוב ויימשכו אל תוך הלילה בברים הסמוכים, לצד מסיבות, אפטר פארטיז ותקלוטים – לכולם הכניסה היא חופשית וללא תשלום. לקראת החגיגות ביקשנו מבטינה פיינשטיין, חולת מוזיקה, יוצרת ובימאית הקליפים של אינדי סיטי להרכיב עבורנו פלייליסט מהמוזיקה שהיא הכי אוהבת.

הבחירות של בטינה פיינשטיין:

Connan Mockasin – "Please Turn Me Into the Snat"

גיליתי את האלבום "Forever Dolphin Love" קצת באיחור לפני שנתיים ומהשמיעה הראשונה התאהבתי וחרשתי עליו במשך חודשים. נורא התלבטתי איזה שיר לבחור ממנו אז בחרתי שניים "Please Turn Me Into the Snat" ו־"Megumi The Milky Way Above". אחד האלבומים היפים בעיני.

Run The Jewels – "Close Your Eyes"

להקת השנה שלי. אני רצה איתם בקביעות כבר שנה באוזניות. ראיתי אותם לפני שנתיים בפרימוורה אבל אז זו היתה רק תחילת ההכרות. אני מחכה שמישהו יביא אותם לארץ. בבקשה. והקליפים שלהם מעולים.

Animal Collective – "Grass"

אנימל קולקטיב היא אחת הלהקות האהובות עלי. חיכיתי מאד להופעה שלהם בארץ, שתפסה אותי בחודש התשיעי להריוני ולצערי לא הצלחתי להגיע כי ילדתי באותו יום 🙂 השיר "Grass" מתוך "Feel" מייצג את כל מה שאני אוהבת בלהקה הזאת.

The Black Angels – "Broken Soldier"

ב־2014 בעקבות צוק איתן דחו את אינדי סיטי והאווירה והייתה מאד כבדה. אני זוכרת שהשיר הזה ליווה אותי ובמיוחד המילים"

"It's hard to kill when you don't know whose side you're on
Will you be the same when this is over?
Oh, you'll never be the same when this is over"

David Bowie – "Dollar Days"

דיויד בואי הוא האמן אהוב עלי בכל הזמנים. אחרי שהוא מת ישבתי והקשבתי ל־"Black Star" בלופ ולא הפסקתי לבכות יומיים כמו מיליוני מעריצים אחרים. בכל פעם ששמעתי את "Dollar Days" התחלתי לבכות שוב.

הפסטיבל, שהפך לאחד מאירועי העוגן בתרבות האינדי המקומית, מפגיש אמנים מסגנונות ועולמות שונים על במות רחוב, בין מרפסות, חלונות ראווה, חנויות עתיקות וברים נסתרים. האמנים המשתתפים בפסטיבל צילמו קליפים אמנותיים ברחבי ירושלים, שיוקרנו בערוץ 8 בהוט ובמהלך הפסטיבל. הקליפים ישודרו בערוץ 8 בהוט החל ב־16 בספמטבר במשך חמישה סופי שבוע.