הפלייליסט של נינט טייב, רונה קינן ועידן חביב

מועדון הזאפה התל אביבי חוגג עשור ופוצח בסדרת מופעים מיוחדת, עם שלושה זמרים בכל ערב. הזדמנות טובה לברר למה מאזינים כרגע האמנים שיפתחו את הסדרה

רונה קינן, נינט טייב ועידן חביב
רונה קינן, נינט טייב ועידן חביב

מועדון ההופעות שהפך לרשת מציין עשר שנות פעילות בסדרת טריפל-פיצ'רים: ערב אחד, כרטיס אחד, שלוש הופעות. נינט טייב, רונה קינן ועידן חביב, שיחלקו במה בערב הראשון בסדרה שיתקיים מחר (11.6), בחרו בשבילנו את צמד השירים שהם הכי אוהבים כרגע.

האזינו לבחירות:

נינט טייב

Jack White – Lazaretto

"השיר הזה פשוט נהדר. אני חסידת ג'ק ווייט משכבר הימים והבחור לא מפסיק להפתיע. כשעושים הרבה פרויקטים במקביל ונשארים כל כך רעננים, כמוהו, כל שנשאר הוא להשתחוות".

Warpaint – Love is to die

"הרכב בנות מכשף, כמו באלבומן הראשון גם כאן הן מביאות את הצבע הייחודי להן בעזרתו של מפיק העל פלוד. השיר הזה סוחף מהשניה הראשונה וכל מה שתרצו לעשות בסופו הוא להחזיר להתחלה".

רונה קינן 

Paco Ibañez – Mi Niña se fue a la mar

"אני חוזרת עכשיו מסיבוב הופעות בצרפת ובהופעה בפריז היה לי את הכבוד לארח את פאקו איבנז האגדי. שרתי איתו את השיר הזה שאת גרסתו העברית רובנו מכירים בתור ״הנהר של סביליה״ בביצוע של דיויד ברוזה. מכיוון שהייתי צריכה ללמוד לשיר אותו בספרדית, שמעתי את השיר הזה ללא הרף בחודש האחרון. הלחן העדין הזה עוטף בצורה מושלמת את המילים היפהפיות של לורקה".

Son Lux – enough of our machines

"לכל נסיעה יש את הפסקול שלה. במאות הקילומטרים שגמענו בדרכים בצרפת הקשבתי הרבה לשיר הזה. היה בו את כל מה שהייתי זקוקה לו – אמירה פיוטית אבל פשוטה, פסנתר מהפנט עם עיבוד מיתרים יפהפה ותכנות מינימליסטי. שיר אלגנטי ומושלם".

עידן חביב

רדיוהד – Staircase

"שיר מהפנט- גורם לך בסופו לתפוס גיטרה לרצות ולגלות שיר חדש".

ניק דרייק –  Way to Blue

"הסיפור של האיש הביישן הזה עולה לי בכל פעם שאני מקשיב לו. ובא לי למחוא כפיים ולצעוק בראבו חזק חזק ככה שישמע וירגיש טוב, דבר שלא זכה לו בחייו".

מופעים בסדרה

כל ההופעות יתקיימו בזאפה תל אביב (ראול ולנברג 24) . כרטיס יעלה 125 עד 155 ש"ח.

11.6 - נינט טייב, רונה קינן, עידן חביב
22.6 - אביב גפן, אסף אמדורסקי, ארקדי דוכין
24.6 - ערן צור, עמיר לב, גבע אלון
25.6 - מתי כספי, קרן פלס, רמי קלינשטיין
28.6 - אפרת גוש, מאור כהן, אריק ברמן
29.6 - אמיר דדון, עידן עמדי, נתן גושן
1.7 - שלומי שבן, מיכה שטרית, שולי רנד
14.7 יובל דיין, גיא ויהל, לירן דנינו
23.7 חמי רודנר, יהלי סובול, ירמי קפלן