הפלייליסט של עופרין

הצצה לתקליטיה הפרטית של הזמרת

עופרין. צילום: ליסה זאפה
עופרין. צילום: ליסה זאפה

עופרין, זמרת ישראלית שמתגוררת בברלין, מגיעה לישראל כדי לקדם את אלבומה השלישי  "The Bringer". האלבום, שנכתב, הולחן, עובד והופק על ידי עופרין, זכה לתשבוחות – כולל ביקורת מפרגנת ברולינג סטון. עופרין תופיע בפסאז' ביום רביעי (12.3) בשעה 21:30, תקלוט פותח: רותם אור.

התכוננו להופעה עם הפלייליסט של עופרין:

"Bjork – "Oceania

הנסיכה האולטימטיבית של הבלתי אפשרי. תמיד נמשכתי למוזיקה עשירה בקולות, לשבטיות שבשירה ביחד, לתנועה ווקלית של קבוצה. ביורק לוקחת את זה לשלב הבא.

"Le Mystere des voix Bulgares – "Ergen Daido

כשפגשתי במקהלות הבולגריות לא האמנתי כמה מודרנים שירי עם יכולים להישמע. ההרמוניות הפילו אותי ואני נשביתי בקסם של השירה שלהן. יותר מאוחר גם עבדתי עם מקהלה בולגרית על האלבום החדש שלי ואפילו הצטרפתי לכמה מפגשים למקהלה כזו כדי ללמוד את הטכניקה המיוחדת של השירה שלהן. כוח של עשרות נשים בשירה- יוצא דופן!

"Busta Rhymes- "Gimme some More

באסטה הוא המלך. בשונה מהרבה אמני ראפ אחרים שלוקחים את עצמם כל כך ברצינות, הקסם של באסטה הוא בהומור שלו. בקטע הזה ספציפית אני גם ממש אוהבת את כלי הקשת סטייל שנות ה-50 ואת הקליפ ההזוי והמעולה שהולך איתו.

"Ane brun – "oh love

שמעתי את השיר הזה לראשונה בפרומו וידאו להופעת מחול והתאהבתי. אני יכולה להאזין לו שוב ושוב ותמיד לרצות עוד.

"Fever Ray – "Triangle Walks

ב-2011 פגשתי את Fever Ray והרגשתי שמצאתי מצאתי מישהי שמדברת בשפה המוזיקלית שלי. המיסתורין, השבטיות לצד המודרניות, הסיפור. לא הפסקתי להאזין לאלבום הזה במשך שנתיים ומצאתי בו לא מעט פינות דומות למוזיקה שאני כותבת.