הפלייליסט של רועי ירקוני וקרני פוסטל

האזינו לפלייליסט של המוזיקאים רועי ירקוני וקרני פוסטל לקראת השקת אי.פי באוזןבר

רועי ירקוני וקרני פוסטל. צילום: דין אהרוני
רועי ירקוני וקרני פוסטל. צילום: דין אהרוני

שיתוף פעולה חדש ומסקרן מפגיש בין שני מוזיקאים מוכשרים – רועי ירקוני מנהיג ההרכב פאניק אנסמבל וקלידן נקמת הטרקטור והצ'לנית, הזמרת והמעבדת קרני פוסטל (ביקיני, אסף אמדורסקי ועוד). "רחוק מדי", הוא שמו של האי.פי החדש של הצמד והוא מורכב משירים של אשכול נבו, קרן אלקלעי-גוט, יהוא ירון, דליה רביקוביץ' בלחנים מקוריים של רועי ירקוני, לצד טקסטים שלו עצמו. פוסטל שרה את השירים על גבי הפקה, עליה אחראי גם המפיק עומר הרשמן, שכוללת כלי מיתר, כלי נשיפה ואלקטרוניקה. הופעת ההשקה של "רחוק מדי" תתקיים ברביעי, (14.1) באוזןבר.

קרני פוסטל ורועי ירקוני על הבחירות:

התזמורת האנדלוסית הישראלית מארחת את ג'ו עמר – פרח הלימון

שיר מצמרר בביצוע הכי יפה ששמעתי.משהו ככ אמיתי וישיר בשירה של עמר ותזמור יוצא דופן של התזמורת האנדלוסית.אני אוהבת כששיר גורם לי לדמוע.זה אומר שנכנס לי למקום הכי עמוק. (ק.פ)

אריק אינשטיין – מה שהיה היה

מתוך מזל גדי,תקליט מופת של אינשטיין.הילדים שלי גדלו עליו וזה אחד השירים היפים מתוכו (ק.פ)

Tuxedomoon – a Home away

מתוך האלבום המצוין  cabin in the skyשיצא בשנת 2004, אני מאוד אוהב את העיבודים המינימליסטיים והנקיים והשימוש בכלי הנשיפה, בהחלט מקור השראה עבורי (ר.י)

[tmwdfpad]

Jungle – Busy Earnin'

השיר תפס אותי קודם כל בגלל הקליפ.חבורה שרוקדת כמו במליון קליפים אבל יש שם משהו מיוחד.פשוט ולא מתיימר. הדבר השני היה כמובן השיר שהוא טוב בעיני והטקסט שאומר: you can't get enough. כמה שלא יהיה לנו,תמיד נרצה יותר.משהו שאני מסרבת לקבל ולא מאמינה בו. (ק.פ)

Mahler – Symphony no. 5 – adagietto

קסום, טרגי, אופטימי, מרגש. תמצית מהות המוסיקה (והחיים) עבורי. לעצום עיניים ולהקשיב (ר.י)