הפלייליסט של Shim

המוזיקאית חושפת את התקליטיה הפרטית שלה

SHIM. צילום: דוד חברוני
SHIM. צילום: דוד חברוני

המוזיקאית Shim תופיע בשבת (25.1) בקונטיינר, 22:00, עם שירים מתוך אלבומה "Riverbound". בינתיים, האזינו לבחירות המוזיקליות שלה:

"Alison Krauss – "Sawing on the Strings

אליסון קראוס, נסיכת הקאנטרי האמריקאית, בביצוע חי מיוחד יחד עם טוני רייס, סאם בוש ועוד גיבורי בלו-גראס נכבדים אחרים. שיר שתמיד משמח וזורק אותי למציאות קצת אחרת.

"Fleet Foxes – "Your Protector

פליט פוקסז האהובים שלי, אחד ההרכבים היחידים שהצליחו לשלוח אותי למחוזות מרגשים ונדירים כאלה. יש להם תמיד פינה חמה אצלי בזכות המלודיות המיוחדות, ההרמוניות הווקאליות, העיבודים החמים וגוון הקול העשיר של רובין פקנולד. זה שיר מתוך האלבום האלבום הראשון שלהם, והמועדף עליי.

"Laure Marling – "My Manic and I


השיר הראשון שהיא אי פעם הוציאה והראשון שלה שאיי פעם שמעתי. זה היה בפאב של הקולג' לאומנות בו למדתי בליברפול והתגובה הראשונית היתה דמעות. דמעות על היופי והעדינות ועל גבהים חדשים ואחרים של מוזיקה שאפשר או אי אפשר (בתור יוצר) להגיע אליהם. מעבר לזה העיבוד כאן משגע ולורה מקסימה עם החולמניות האדישה שלה.

"Broken Bells – "The High Road

הרכב מנצח של Danger Mouse  ו-James Mercer מה-Shins.
זה מהאלבום הראשון והאדיר שלהם. פשוט שיר מעולה בצבע הכל כך אופייני לשילוב הזה של שניהם. ממליצה בחום גם ללכת לשמוע שירים של ה-Shins  אם לא מכירים.


"Mikhael Paskalev – "Hey Joseph

מיקאל, חצי נורווגי-חצי בולגרי שלמד איתי בכיתה בליברפול, ריגש אותי עוד בשיר הראשון ששמעתי אותו מבצע לייב על גיטרה אקוסטית ישנה במסגרת אחד הקורסים. הוא לא מזמן הוציא אלבום ראשון מלא והיום מוזיקאי דיי מצליח בנורווגיה. השיר הזה אמנם עדין אבל שאר השירים באלבום מאוד מגוונים ונעים בעיקר בין רוקנרול אמריקאי חצוף לקאנטרי ופולק מלודיים קצביים.

האזינו לבחירות: