קולדפליי שינו את שמם והוציאו סינגל חדש עם פארל וויליאמס

הלהקה, שלא ברור אם נותרו לה עוד מעריצים, שינתה את שמה ל-Los Unidades ותשתתף באי.פי שייצא לקראת פסטיבל צדקה המוקדש למלחמה בעוני. האזינו לסינגל "E-Lo"

קולדפליי. צילום: Getty Images
קולדפליי. צילום: Getty Images
28 בנובמבר 2018

אחרי תרגיל יח"צ לא מאד מוצלח, קולדפליי הודיעו אתמול (שלישי) על שינוי שמם ל-Los Unidades. את השם החדש הם חונכים בסינגל משותף עם פארל וויליאמס וג'וזי, "E-Lo". הסינגל ייפתח את האי.פי "Global Citizen", שייצא כחלק מפסטיבל באותו השם שהכנסותיו יוקדשו למלחמה בעוני העולמי.

חברת התקליטים של הלהקה, Parlophone, צייצה ביום שני כי היא החתימה להקה חדשה. לציוץ צורפה תמונה שבה לא ניתן היה לזהות את חבריה, בראשה השם Los Unidades ובתחתיתה הקוד Y02LPAC81ODL – נחשו מה, "Coldplay 2018".

למחרת צייצה הלהקה: "זה רשמי. על פי הסכם רישום סימן המסחר, החברים המייסדים של Los Unidades הם כריס מרטין, ג'ון באקלנד, גאי ברימן ו-וויל צ'מפיון".

באי.פי, שייצא בסוף החודש (30.11), יפציעו קולדפליי בשני סינגלים נוספים. ישתתפו בו גם דיוויד גואטה, סטארגייט, Cassper Nyovest, טיווה סאבג' ועוד. בפסטיבל הצדקה "מנדלה 100" שיתקיים בחודש הבא בדרום אפריקה, ישתתפו גם ביונסה, ג'יי זי ועוד.

אלבום האולפן האחרון של קולדפליי, סליחה, Los Unidades, יצא ב-2015 בשם "A Head Full of Dreams". למעריצים (עוד יש כאלה?) תחכה ב-7 בדצמבר קופסא מהודרת שתכלול וידאו מהופעה חיה, אלבום לייב ודוקומנטרי על הלהקה.