קייס צ'ויס חוגגת 25 ומגיעה לשתי הופעות חגיגיות בישראל

להקת הרוק-פופ הבלגית תוציא השנה אלבום אוסף בשם "25" שיכלול את הלהיטים הגדולים. במסגרת הטור העולמי היא תגיע לתל אביב במאי - בפעם השביעית (ואנחנו ממש לא מתלוננים)

קייס צ'ויס (צילום: Frank Clauwers)
קייס צ'ויס (צילום: Frank Clauwers)

קייס צ'ויס חוגגת 25 שנים עם אלבום אוסף של מיטב הלהיטים וטור הופעות חגיגי בעולם, שיכלול את השירים הכי אהובים ומצליחים שלה. הלהקה הבלגית תגיע אלינו במאי, וזה יהיה ביקורה השביעי בארץ (אבל מי סופר). אם לשפוט לפי ההופעות הקודמות, כדאי שתתארגנו על כרטיס זריז כי הם נוטים להיגמר מהר מאד.

להקת הרוק-פופ הוקמה בתחילת שנות התשעים באנטוורפן שבבלגיה על ידי שרה (שירה וגיטרה) וחרט בטנס (גיטרה, קלידים ושירה) האחים. בלהקה חברים היום גם אריק גרוסמן (בס), יאן ון סיכם (גיטרה) וקואן ליקנס (תופים). היא נחשבה לאחת הלהקות הגדולות במדינה, ופרצה החוצה ב-1995 עם "Not an Addict" – שנחשב ללהיט הכי גדול שלהם עד היום.

עד היום הוציאה הלהקה שבעה אלבומים, האחרון בהם ב-2015 – אז הגיעה לישראל בפעם האחרונה. בשנה שעברה מלאו ללהקה הפעילה 25 שנים, ובמרץ ישיקו חבריה את אלבום האוסף "25" שיכלול את כל הלהיטים הגדולים שלה – וגם הקלטה חדשה של להיט הפריצה שלהם, בביצוע סקין מסקאנק אנאנסי.

קייס צ'ויס, שלישי ורביעי (2.5, 1.5), בארבי, דרך קיבוץ גלויות 52 תל אביב, החל מ-190 ש"ח