סולן הפרודיג'י קית' פלינט מת בגיל 49

חברי הלהקה אישרו כי המוזיקאי קית' פלינט התאבד, ומהמשטרה באנגליה נמסר כי אין חשד לפלילים. ההרכב היה אמור לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב בחודש מאי הקרוב

קית' פלינט מהפרודיג'י (צילום: Getty Images)
קית' פלינט מהפרודיג'י (צילום: Getty Images)

סולן הפרודיג'י קית' פלינט נמצא היום (שני) ללא רוח חיים בביתו שבמחוז אסקס במזרח אנגליה. הוא היה בן 49 במותו. משטרת אסקס מסרה כי אין חשד לפלילים – כך דווח בגרדיאן. זמן קצר לאחר הפרסומים אישרו חברי הלהקה כי חברם התאבד. בחשבון האינסטגרם של הלהקה נכתב: "החדשות נכונות. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אחינו קית' התאבד בסוף השבוע".

פלינט התפרסם בראשית שנות ה־90, עם הצטרפותו להרכב הפרודיג'י שנוסד על ידי ליאם האולט. בתחילה שימש פלינט רקדן ומאוחר יותר עבר לקדמת הבמה, לצד הראפר מקסים. מלבד אלבום הבכורה של ההרכב מ־1992, כל שבעת האלבומים שלהם הגיעו למקום הראשון במצעדים בבריטניה.

הפרודיג'י (צילום: Getty Images)
הפרודיג'י (צילום: Getty Images)

עוד כתבות מעניינות:
הלהקות והאמנים הכי שווים שנוחתים פה בקרוב
הלהקה הכי גרועה שפעם אהבתם
"נשמע כמו בלרינות שמזדיינות"

ההרכב היה אמור לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב בחודש מאי הקרוב. בהודעה שמאשרת את מותו של פלינט, כינו אותו חברי ההרכב "חלוץ אמיתי, חדשן ואגדה". ההרכב הופיע בישראל ארבע פעמים, ב־1995, 1996, 1997 ו־2014.

אחד הסינגלים הזכורים ביותר של הלהקה,"Breathe" , זכה גם להצלחה בארצות הברית. האלבום האחרון ששיחרר ההרכב היה “No Tourists”י(2018). בשנים האחרונות, לצד הקריירה המוזיקלית שלו, הפך פלינט לבעליה ומנהלה של קבוצת אופנועי מירוץ תחרותית.