לשנן לפני ההופעה: חמישה שירים של אריאל פינק שממש כדאי להכיר

מאז סוף שנות התשעים אריאל פינק הוציא מספיק חומרים בשביל שתי תקופות חיים. מאיפה מתחילים? תנו לנו לעזור לכם עם זה. חמישה שירים אהובים במיוחד לקראת ההופעה בבארבי

אריאל פינק. צילום: יח"צ
אריאל פינק. צילום: יח"צ
2 ביוני 2015

"Round and Round" מתוך (Before Today" (2010"

בלי להתחכם יותר מדי, "Before Today" הוא האלבום שפרץ את הדרך עבור אריאל פינק ו-"Round and Round" מתוכו הוא אחד הקטעים היפים ביותר שהוציא עד היום. אם אתם חוששים מהוורסטיליות והמוזרות של מר פינק, זה השיר לקפוץ איתו למים. כמו כן, הפזמון מושלם.

[tmwdfpad]

"Put Your Number in My Phone” מתוך (Pom Pom” (2014"

פינק מגיע לארץ בשיא הקומוניקטיביות (היחסית) שלו, ואחרי שהוציא את אחד האלבומים הטובים ביותר מאז החל להשתעשע עם טייפים. החתירה לפשטות ולנאיביות נשמעת שובת לב בפנינת הפופ הזאת, שבה כל שפינק מבקש הוא להכיר טוב יותר את זו שהוא שר לה. שתיתן לו את המספר שלה, אז מה אם הוא ווירדו?

שיר הנושא מתוך (Mature Themes" (2012"

שיר הנושא מתוך האלבום המועדף על לא מעט מעריצי פינק, נשמע כמו אלביס קוסטלו שמבצע שירי ילדים למבוגרים, או משהו כזה. "Mature Themes" אמנם לא נדבק מיד כמו אלבום הפריצה שיצא שנתיים לפניו, אך הוא מביא לשיא את הפופ האבסטרקטי של פינק. נסו מתוכו גם את "Schnitzel Boogie".

"Every Night I Die at Miyagis" מתוך (House Arrest" (2002"

קשה לומר אם אינסוף ההשפעות על פינק ברורות כשמש או מעורפלות לחלוטין. בשיר הזה נדמה שהוא הלך על גראז' סיקסטיז מתקתק והפך כדרכו את כל העניין לאקלקטי, עם הקלטה עמומה, נגיעות בוסה נובה ומישהו שמקשקש משהו במבטא קאריבי באמצע השיר. אריאל פינק קלאסי.

"For Kate I Wait" מתוך (The Doldrums" (2004"

מתוך האלבום שפינק שלח לחברי להקת אנימל קולקטיב ושראה אור בלייבל שלהם Paw Tracks. זהו שיר הצדעה והערצה לקייט בוש, וזה כבר מקנה לו נקודות זכות. מה שבאמת מרגש בשיר הוא שטף הסינתיסייזרים העקומים והשירה החושקת עד כדי אובססיבית של פינק, שנשמע קצת כמו טינאייג'רית אובדנית.


אריאל פינק, בארבי, שלישי (9.6) 20:30