שורף בעיניים: פנינה רוזנבלום משיקה קליפ ועיבוד מחודש ל"תמיד אישה"

אחרי שתקפה את המחאה בכנסת על הענקת הפרס לאייל גולן, פנינה רוזנבלום ממשיכה לחזור לתודעה שלנו כנגד כל הסיכויים ורצון הזולת. צפו

פנינה רוזנבלום, מתוך הקליפ החדש ל"תמיד אישה,", גרסת 2018. צילום: פזית גואטה
פנינה רוזנבלום, מתוך הקליפ החדש ל"תמיד אישה,", גרסת 2018. צילום: פזית גואטה
18 בדצמבר 2018

פנינה, אוי פנינה. אי אפשר איתה, ו… כן. אחרי שקראה למחאה על הענקת הפרס לאייל גולן "בושה", אושיית הקוסמטיקה הוותיקה לא עוצרת באדום וממשיכה להעניק מפניניה למין הנשי. הפעם מדובר בחידוש עצמתי, סקסי ופופי לשיר ישן נושן, שמזכיר לכולנו שגם מעל גיל 60 את יכולה להחפיץ את עצמך.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
המקומות הלוהטים בסצנת הלילה של נווה שאנן
תומר ישעיהו הוא הצומת של כל הדרכים הנכונות במוזיקה הישראלית
הכל טוסט: בילינו את הלילה עם אלישע, הלב של דרך יפו

לבושה בבגד גוף מנצנץ אה-לה מדונה, מגובה באוטו-טיון אה-לה שר ותפאורה יוקרתית אה-לה חיה בסרט, רוזנבלום יוצאת מרכב נוצץ ונוחתת לחגיגת נשיות נובורישית לצד משרתיה. בין החבורה הנאמנה והלבנה מופיע גם משרת שחור אחד, כדי שלא ירגיש מקופח. כזאת היא פנינה, בשביל ולמען כולם.

"תמיד אישה", מזמזמת רוזנבלום את הלהיט שהצלחנו, כחברה, להדחיק, "תמיד אישה. יפה וענוגה, עצמאית ורכה". לאחר דרופ "עכשווי", מקצב לטיני "צעיר" ועוד מושגים פופיים שאין לנו די מרכאות להכילם, מגיע ההיי לייט של הליריקה: "לא אמרתי שאבשל לך, לא הבטחתי שאכבס לך, אך אבטיח להיות לצידך, תמיד אהיה לידך". הבנתן, בנות? אפשר להיות פמיניסטית חמודה, לא חייבים ככה בכעס. זה עושה קמטים.