האזינו: תקלוטי בוילר רום כמו שמעולם לא שמעתם אותם

ערוץ חדש ביוטיוב מציג תקלוטי בוילר רום פופולריים עם סאונד של שירי פופ מהניינטיז במקום הטכנו וההאוס שבאמת תוקלטו בהם - והתוצאה כל כך מגוחכת ונפלאה. וכבר יש גם גרסה עם שירים בעברית

מתוך עמוד הפייסבוק של הבוילר רום
מתוך עמוד הפייסבוק של הבוילר רום

עדכון מבאס (20:49): באמת בוילר רום, עד כדי כך חסרי חוש הומור אתם שביקשתם מיוטיוב להסיר את הקליפים בטענה להפרת זכויות יוצרים? לא קול בכלל. קוראים יקרים, עמכם הסליחה.

קטעי וידאו מתקלוטי הבוילר רום האקסקלוסיביים משוטטים ברשת כבר כמה שנים וממשיכים לצבור פופולריות. בטח יצא לכם להיתקל בסטים של לפחות כמה מהדי.ג'ייז הנחשבים בעולם מנגנים על העמדה הקטנה של בוילר רום, תוך שהם מצולמים בזמן שכמה היפסטרים מפזזים מאחוריהם, מנסים בכל הכוח להיתפס בעדשת המצלמה.

והיוקרה, הו היוקרה של כל הדבר הזה, היא רק הייתה כל הזמן הזה הרמה להנחתה שחיכתה לזמן הנכון וכעת, נדמה שההנחתה לא רק שהגיעה אלא שהיא הופכת לטרנד – החלפת הסאונד בוידאו מההאוס והטכנו המקורי לשירים צ'יזיים מהניינטיז, כפי שאפשר לראות בערוץ היוטיוב הקורע “90s Boiler Room”.

חישבו על סטיב באג, לדוגמא, מתקלט אנריקה אגלסיאס כשהכותרת של הוידאו אומרת “Steve Bug plays this crazy track and everyone LOSES their SHIT!”. בעצם, אל תחשבו. צפו:

או על בן קלוק מרביץ ב-“(What Is Love (baby don’t hurt me” תחת הכותרת “Ben Klock impressing Nina Kravitz with a bass-heavy KILLER @ Boiler Room Berlin”.

אפשר רק להתמוגג מן המחשבה על מישהו מחפש בן קלוק ביוטיוב ונופל על הדבר הזה. נפלא.

והנה עוד כמה, הפעם בלי ספוילרים:

לא, לא – זה!

I ❤ Techno!

וכמו רוב הטרנדים, גם זה מצמיח טרנדים עוקבים ושלוחות בעולם. קבלו את עמוד "Oy Vey Room": בוילר רום – הגרסה העברית.

עדכון/תיקון (27.5): מסתבר שהבוילר רום עם השירים העבריים קדם לערוץ היוטיוב "90s Boiler Room". לא רע!