חגים בסרט: הסרטים והסדרות שיעבירו לכם את תקופת החגים

עם כל הכבוד לאוכל, למשפחה ולטיולים בחיק הטבע, אנחנו יודעים טוב מאוד שרובכם תעבירו את ימי החג מול הטלוויזיה. קבלו הסדרות והסרטים שיעשו לכם טוב בנשמה

ג'ים קארי ב"ילדותי"
ג'ים קארי ב"ילדותי"
22 באוגוסט 2018

 

ילדותי

מישל גונדרי עובר לטלוויזיה ומביא איתו את ג'ים קארי שישחק כוכב ילדים מפורסם שמאבד את זה בעקבות טרגדיה משפחתית.

החל משבת (1.9) ב-yesVOD, ברביעי (12.9) ב-yesEdge

כתבות נוספות בפרויקט:

היינות שיצננו את שלהי הקיץ
טיפים עירוניים להישרדות בתקופת החגים
הקלאסיקות הקולינריות שתמיד עובדות

אוטונומיות

דרמה דיסטופית ישראלית, הו כן! במציאות אלטרנטיבית שבה ישראל פוצלה למדינה חילונית ולפדרציה חרדית סגורה, מאכער חרדי (אסי כהן) נשלח למשימה שעלולה לרסק את הסטטוס קוו השברירי.

HOT3 ו-HOT VOD, החל מחמישי (6.9)

מייקל

המשפחה הכי מוזרה בעולם נפגשת כל שנה בטקס הזיכרון לבן המנוח, מייקל. מופע הקאלט ההיסטרי הופך לסדרת טלוויזיה, עם אותו הומור שחור וטון אבסורדי.

yes Comedy, כל הסדרה ברצף בשבת (8.9) ובשידור שבועי החל מחמישי (13.9)

מטורף

ג'ונה היל ואמה סטון מככבים בסדרה קומית שחורה חדשה מבית נטפליקס. שני צעירים מנסים לשקם את חייהם בעזרת תרופה חדשה, ולצורך כך מסכימים להשתתף בניסוי משונה מאוד.

נטפליקס, שישי (21.9)

עשיר בהפתעה

הסרט הכי מדובר והכי מצליח כרגע באמריקה הוא קומדיה רומנטית על צעירה ניו יורקית (קונסטנס וו המהממת מהסדרה "חמוץ מתוק") שנוסעת לסינגפור לפגוש את משפחתו העשירה כקורח של החבר שלה (הוא עדיין לא הציע נישואים), ונתקלת בהתנגדות מצד אמו (מישל יאו). הסרט, המלוהק בסיני מקיר לקיר, מרענן את הז'אנר העייף והוא סקסי, מצחיק ומרגש.

החל מ-23.8 בקולנוע

היעד… חתונה

ווינונה ריידר הייתה נטלי פורטמן של שנות ה-90. אחר כך היא הסתבכה עם עצמה ועם העולם, לפני שהתעשתה וחזרה אלינו ב-2016 בסדרה "דברים נסתרים". כך יצא שבגיל 46 היא מככבת לראשונה בקומדיה רומנטית. ריידר וקיאנו ריבס מגלמים אורחים בחתונה שאינם שמחים כלל להיות שם עד שהם מוצאים זה את זה. האם זה יהיה הקמבק הקולנועי המיוחל שלה?

החל מ-30.8 בקולנוע

בקשה מסתורית

פול פייג' ("מסיבת רווקות", "מרגלת") מחליף מהלך, ועובר מקומדיה למותחן אפל בסגנון "נעלמת". אנה קנדריק מגלמת בלוגרית נשואה שמוצאת חברה חדשה בבלייק לייבלי הזוהרת. כשזו נעלמת לפתע, קנדריק יוצאת לחקור ומגלה דברים שלא ידעה על בעלה שלה. התקציר מבטיח בגידות, מהפכים עלילתיים וגם גוויה.

החל מ-13.9 בקולנוע