גל גדות תגיש פרס בטקס האוסקר

גדות תגיש את הפרס היוקרתי לצד שחקנים ויוצרים מוערכים, בהם יוצר המחזמר "המילטון" והשחקנים מארק המיל, ג'ינה רודריגז ועוד. טקס האוסקר ה-90 יתקיים בתחילת מרץ

גל גדות בטקס הVMA. צילום: גטי אימג'ס
גל גדות בטקס הVMA. צילום: גטי אימג'ס
21 בפברואר 2018

גל גדות ממשיכה לכבוש יעדים נוצצים, והיום דווח כי היא תהיה בין הכוכבים שיגישו פרסים בטקס האוסקר ה-90, שיתקיים ב-4 במרץ. לצידה יגישו פרסים גם לין-מנואל מירנדה (יוצר המחזמר "המילטון"), השחקן מארק המיל (ששיחק את לוק סקייווקר בסרטי "מלחמת הכוכבים"), ארמי האמר, אוסקר אייזק, ג'ינה רודריגז, אווה מארי סיינט, ו-ווס סטאדי.

בחודש שעבר הוכרזו המועמדים לטקס האוסקר – רשימה שממנה נעדרה גדות וגם "פוקסטרוט", סרטו של שמוליק מעוז, שנותר מחוץ לקטגוריית הסרט הזר. בין היתר, "צורת המים" הוביל עם 13 מועמדויות ואחריו "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי", "דנקרק" ו"קרא לי בשמך". ההכרזה היטיבה גם עם מריל סטריפ, שקיבלה את המועמדות ה-21 שלה על "העיתון".

>> לרשימת המועמדים המלאה לאוסקר

בתחילת החודש צייצה גדות בהתרגשות כי היא תדבב את הדמות של עצמה בפרק של "משפחת סימפסון". היא פרסמה סרטון שבו היא מוסיפה את חתימתה לפוסטר שעליו מצוירת המשפחה הצהובה, לצד הכיתוב: "גדלתי על הסימפסונז ועכשיו זכיתי לדבב את עצמי בפרק! המשיכו לעקוב". גדות לא גילתה מתי הפרק ישודר, אך לפי אתר THE WRAP, הפרק ייקרא “Bart’s Not Dead” והוא ישודר רק בעונה 30, שתעלה בסתיו הבא.

גדות, שנמצאת בשיא ההצלחה שלה בארה"ב אחרי שכיכבה ב"וונדר וומן", רשמה לעצמה הישג גדול נוסף באוקטובר האחרון, אחרי שפתחה את "סאטרדיי לייב" עם מונולוג בעברית שיועד לצופים בישראל והשתתפה במספר מערכונים. זאת הייתה הפעם הראשונה שישראלית מנחה את SNL.