צפו: האיש שגנב את האוסקר של מקדורמנד ורץ להשוויץ בפייסבוק

טרי בריאנט גנב את האוסקר של הכוכבת במסיבה, ובמקום לברוח - השוויץ בו והתחזה לזוכה

פרנסס מקדורמנד מקבלת את האוסקר בקטגוריית השחקנית הראשית, הלילה (צילום: gettyimages)
פרנסס מקדורמנד מקבלת את האוסקר בקטגוריית השחקנית הראשית, הלילה (צילום: gettyimages)

פרנסס מקדורמנד, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הראשית, גנבה הלילה את ההצגה בטקס פרסי האוסקר. זמן קצר אחר כך, מישהו ניסה לגנוב גם לה: בשעת לילה אישרה משטרת לוס אנג׳לס כי עצרה גבר בשם טרי בריאנט, בן 47, בחשד שגנב את הפסלון הנכסף של מקדורמנד משולחנה בנשף המושלים, המסיבה הרשמית של פרסי האוסקר. בריאנט, צריך לומר, לא עשה למשטרה את החיים קשים במיוחד.

בפרק הזמן הקצר שהפסלון המבוקש ביותר בעולם התרבות היה ברשותו, בריאנט בחוכמתו מצא לנכון להעלות סרטון לעמוד הפייסבוק שלו, בו אמר: ״השגתי את זה הלילה! זה שלי. השגתי את זה הלילה בייבי!״. הוא נישק את הפרס ממושכות ואף הציע לחבריו לשולחן לגעת בפרס ולהצטלם איתו. בשלב מסוים הוא צעק בסרטון ״איפה המסיבה של ג׳ימי קימל?״, ודמות לא ברורה השיבה לו: ״זה כרטיס הכניסה שלך לכל מסיבה הלילה!״. הוא מצדו הבהיר שהוא זכה בפרס על ״ מוזיקה״, ואמר שהוא בדרכו למסיבה של המגזין וניטי פייר.

איש התקשורת של מקדורמנד, סימון הולז, הבהיר שמקדורמנד התאחדה עם בנה המוזהב. ״אחרי זמן קצר בנפרד, פרנסס והאוסקר התאחדו, והם אוכלים יחד צ׳יזבורגר כפול״, סיפר בהצהרה. לפי החשד, בריאנט נתפס על ידי הצלם באירוע, שהשיב למקדורמנד את הפרס. היא אגב מצדה ביקשה שישוחרר ולא יוסגר למשטרה. פרנסס, את טובה מדי.