צפו: הצצה ראשונה לסרט הסודי של דונלד גלובר וריהאנה

למעט תמונה משותפת מהסט, השניים שמרו על סודיות מוחלטת סביב הפרויקט המצטלם בקובה. בסוף השבוע נחשף הטריילר בפסטיבל המוזיקה של גלובר, שלא אישש את השמועות סביב שמו – "Guava Island"

צ'יילדיש גמבינו באירוע ההתרמה השנתי של ריהאנה בניו יורק, בספטמבר
צ'יילדיש גמבינו באירוע ההתרמה השנתי של ריהאנה בניו יורק, בספטמבר
26 בנובמבר 2018

דונלד גלובר (צ'יילדיש גמבינו) וריהאנה עומדים לככב בסרט חדש, אבל עד עכשיו הם שמרו על סודיות מוחלטת (וקצת מעצבנת) סביב הנושא. בסוף השבוע האחרון, בעזרתם או בעזרת מעריצ/ה חובבי הדלפות, נחשף הטריילר לסרט.

הקרנת הבכורה של הטריילר נערכה בפסטיבל המוזיקה PHAROS של גלובר, אירוע VR בן שלושה ימים שהתקיים בניו זילנד וזכה לביקורות מעורבות. על באי הפסטיבל נאסר להשתמש במצלמות, אבל בזכות מעריץ או מעריצה נחושים ובעזרת האחראי על האינטרנט, אזרחי העולם זכו להציץ בטריילר באיכות לא מאד גרועה ממקום מושבם.

עוד כתבות מעניינות:
דונלד גלובר הוא הכוכב הכי חשוב בארה"ב, אבל הוא עלול להשתעמם
"אטלנטה" עשתה משהו שייזכר בדברי הימים של הטלוויזיה
"לא בטוחה" הפכה לנביאת גל ההיפ הופ הנוכחי

לפי דיווחים מאוגוסט, שמו של הסרט יהיה "Guava Island", והוא מצטלם בקובה. גלובר, שלקח הפסקה מעולם המוזיקה, דווקא מופיע בו בשם הבמה שלו, צ'יילדיש גמבינו. לצד ריהאנה יככבו בו גם לטישה רייט ("הפנתר השחור", "הנוקמים: מלחמת האינסוף") ונונסו אנוזי ("משחקי הכס"). את הסרט יביים הירו מוראי, שותף ליצירה ותיק של גלובר שביים בין היתר את "אטלנטה" ואת הקליפ של "This Is America".

אף אחד מהעיתונים הגדולים בחו"ל לא זכה למענה מהגורמים המעורבים בפרויקט, אך לפני כמה חודשים פרסמו גלובר וריהאנה תמונה משותפת מהסט, ולפחות איששו את קיומו של הסרט. תודה באמת.

https://www.instagram.com/p/BmhVDpbD8by/