ערימת ערומים: 5 סצנות העירום הכי מצחיקות בקולנוע

מזדיינים, צוחקים ובוכים. מתוך הסדרה "בנות" (צילום מסך)
מזדיינים, צוחקים ובוכים. מתוך הסדרה "בנות" (צילום מסך)

מין זה מצחיק. למה? כי עירום הוא טאבו וסקס דורש תקשורת בין אנשים, ואין דבר שמועיל יותר לקומדיה מאשר חרדה חברתית + בושה. לפניכם חמשת הסצנות המצחיקות הגדולות. כאילו - אל תראו אותן ככה, הן התכווצו במים

30 באוגוסט 2018

ערמת עירומים – "בוראט" (2006)

יש שמועות שמסתובבים בינינו אנשים שמתחרמנים מסצנת הסקס/מכות ב"בוראט", אבל לא הצלחנו לאשר את המידע. אם ראיתם את הסרט אין מצב ששכחתם את הדבר הזה: בוראט (סשה ברון כהן) ואזמט (קן דויטיאן)  המפיק הנאלח שלו, נאבקים במשך דקות ארוכות ומזיעות במבחר תנוחות לחימה אירוטיות ומגעילות, אחרי שבוראט יוצא מהמקלחת ותופס את אזמט מאונן על תמונות של אישתו. הסצנה הזאת נמשכת נצח ולא דקה אחת יותר מדי.

עוד כתבות מעניינות:
"האח הגדול": רגע לפני הסוף, מריה נתנה את הופעת חייה
מדוע לבש הראל סקעת וואנזי דינוזאור לתמונת ההשקה של בנו?
איך נראית הטרדה מינית על המסך?

"בנות" (2017)

אין הרבה אנשים שיודעים להראות כמו לינה דנהם עד כמה הקונספט של מין מופרך, על גבול הלא הגיוני בחברה מתורבתת. שניה אחת אתם מסתובבים לבושים ומהוגנים, מדברים בלהט על סטאר וורז או משהו, שניה אחר כך אתם תוחבים ודוחפים ומוצצים. כבר מסרטה הראשון ("רהיטים זעירים") היא הנציחה את הפער המגושם הזה – אבל הסצנה הכי מצחיקה שהיא אי פעם כתבה מופיעה בפרק הראשון של העונה השישית של בנות. האנה (דנהם) מקיימת יחסים עם פול לואיס (ריז אחמד) על מיטת קומותיים צרה. מה יכול להשתבש.

 סחלב פראי (1989)

מה שהיה מחרמן בשנות השמונים נראה עכשיו כמו פארודיה. בסרט "סחלב פראי" מיקי רורק משחק את תפקיד הקשוח המסתורי עם הוייב של מתעלל- בחתולים- להנאתו שפירסם אותו באייטיז, ולצידו קרי אוטיס הנשכחת, עם האנרגיה המינית הקלילה והמרעננת של משקולת עשר טון. שניהם יפים וחטובים, אבל כשהם מזדיינים במקלחת התשוקה נושקת לאפס. האמבטיה ממשיכה להעלות אדים, המוזיקה סקספונית ועצובה והתנוחות כל כך מוגזמות ואקרובטיות שקשה לא לפרוץ בצחוק.

סטרפטיז מסוכן – סטרפטיז (1996)

בשנות התשעים דמי מור יצרה לעצמה שם של שחקנית נועזת כשלא מהססת להתפשט, אם התפקיד מחייב. היא שחקה במגוון דרמות אירוטיות מצליחות וגם הגדילה את החזה, תהליך קוסמטי שהעיתונות מכרה בזמנו כמו אקט רדיקלי (בקטע פוסט פמיניסטי מפוקפק), אבל הסרט שבו היא חגגה את השחרור הנשי (המפוקפק) הזה היה אחד הסרטים המביכים והמגוחכים ביותר בהיסטוריה. סיבובים על עמוד מעולם לא נראו יותר עציים.

FREE THE NIP – שכנים (2014)

בקומדיה המעולה "שכנים" מצויה סצנת ההנקה הכי מצחיקה אי פעם. רוז ביירן בתפקיד חייה (עד כה), לוקחת את הקומדיה הגופנית סלפסטיקית לקצה הכי רחוק.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד