צמאים לעוד: סרטי המשך שהיינו עושים

טריינספוטינג 2 יוצא השבוע לאקרנים בבריטניה, ולכבוד המאורע חשבנו על עוד כמה סרטים שהיינו שמחים לראות קמים לתחייה

Trainspotting 2
Trainspotting 2
22 בינואר 2017

צחצחו את המבטא הסקוטי שלכם והוציאו את המזרקים, טריינספוטינג 2 יוצא לאקרנים בבריטניה ביום שישי הקרוב (בישראל הוא יגיע לבתי הקולנוע ב-7 בפברואר). סרט ההמשך יספר את סיפורם של רנטון, ספאד, בגבי וסיק בוי, 20 שנה אחרי שעזבנו אותם.

לכבוד המאורע המרגש, חשבנו על חמישה סרטים שלא נעשו להם עדיין סרטי המשך, וחבל.

ספרות זולה 2 / כלבי אשמורת 2

ה-סרטים שחייבים לקבל המשך. כבר שנים שיש חרושת שמועות ותאוריות לגבי ההמשך לסרטי המופת של טרנטינו. בכל זאת, כשבאחד ישנה דמות בשם וינסנט וגה ובאחר ויק וגה, וכשמדובר בבמאי שאוהב ליצור עולמות קולנועיים מורכבים, זה מתבקש. טרנטינו אפילו הודה לאחרונה שהוא חשב לעשות סרט על שני האחים, שיתרחש לפני העלילה של ספרות זולה, ובו ויק מגיע לבקר את וינס באמסטרדם. משם כבר אפשר רק לדמיין את הלילה שהם מבלים בחוצות העיר, את עסקת הסמים שהשתבשה, הגופות שנערמות בטעות ובכוונה, ואת שלל הרמזים שישלחו את חובבי טרנטינו לחבר את חלקי הפאזל עם שאר הסרטים.

אי.טי 2

ב-1982, כשסרט הקאלט של ספילברג עוד רץ בבתי הקולנוע, הוא והתסריטאית מליסה מתיאסון שקלו לכתוב המשך שבו אליוט וחבריו נחטפים על ידי חייזרים רשעים ומנסים ליצור קשר עם החבר מכוכב אחר כדי שיציל אותם. ספילברג החליט בסופו של דבר שזה יהיה לסחוט את הלימון יותר מדי. אבל היום, עם סרטים כמו Midnight Special וסדרות כמו Stranger Things, לא מן הנמנע שזה דווקא יהיה שובר קופות מוצדק.

אינסייד אאוט 2

עד כמה שידוע, פיקסאר לא מתכננים כרגע סרט המשך למנפץ הקופות שעוסק בקולות שרצים בראשה של ילדה חמודה בשם ריילי ומנהלים למעשה את חייה. אבל בעידן החדש בו אנחנו חיים, שמחה, פחד, כעס, גועל ועצב לא מספיקים. עכשיו כשטראמפ עומד בראש המעצמה בגדולה בעולם, יש עוד כמה רגשות להוסיף: אובדנות ופאסיב-אגרסיביות, למשל. יכול להיות מעניין לראות את ריילי גדלה והופכת לנערה מתבגרת בעידן טראמפ. רק תחשבו על הדמות של פחד כשהיא מעשנת את הג'וינט הראשון שלה. וכשחושבים על זה, הדמות של כעס גם ככה די דומה לטראמפ.

אייר פורס וואן 2

האריסון פורד חוזר בתור נשיא ארצות הברית, אבל הפעם עם שיער שהשתנה באופן מסתורי לג'ינג'י, וכשהרוסים חוטפים את המטוס הנשיאותי, מתברר שזו הייתה תכנית משותפת.

משהו טוטאלי 2

סרט הקאלט של גור בנטביץ' הפגיש ארבעה חברים במקומות שונים על פני הגלובוס בתקופת הזוהר של שנות התשעים: סצינת הטראנס, גואה, אמסטרדם ותל אביב היו בשיאן. אבל זה לא חכמה. נראה את חיים, שושן, זוהר ורננה מתמודדים עם צרות, מעצרים ועסקאות סמים שמסתבכות ב-2017 בגואה המתוירת מדי, באמסטרדם מלאת הישראלים הסחים ובתל אביב שבה שרוואלים זה כבר מזמן לא מגניב. ונראה אותם ממציאים סם שיחדש משהו למישהו. זו 2017, אנשים עושים אמ.די בברים הסחיים ביותר.

דיזנגוף 99ב'

גידי גוב, מאיר סוויסה וענת עצמון כבר עברו את ימי ההתהוללות, וגם את גלי עטרי כבר לא נראה עושה שלישיות, אבל מה עם הילדים שלהם? נשמח לראות איך מתמודדים ילדיהם של גיבורי הסרט המקורי, שוודאי למדו בעירוני א' וקיבלו מהוריהם דירות (אם לא בדיזנגוף 99, שהפך מאז למרכז באוהאוס, אז ממול) ומתלוננים על החיים ההו-כה קשים שלהם. האם גם הם כבר לא עושים סקס, סמים ורוקנ'רול?