חודש לפני יציאתו, קווין ספייסי נזרק מהסרט החדש של רידלי סקוט

בעוד כחודש אמור לצאת לקולנוע סרטו של רידלי סקוט "All The Money In The World", ובהפקה החליטו לחתוך את הסצנות בכיכובו של ספייסי ולצלמן מחדש עם כריסטופר פלאמר

קווין ספייסי וכריסטופר פלאמר (צילום: Getty Images)
קווין ספייסי וכריסטופר פלאמר (צילום: Getty Images)
9 בנובמבר 2017

קופת השרצים שנפתחה מאז הואשם קווין ספייסי בתקיפה מינית ממשיכה לגבות מהשחקן מחיר. אחרי שנטפליקס ניתקו אותו את קשריהם, היום נודע שספייסי גם נחתך מהסרט החדש של רידלי סקוט אודות איל הנפט ג'יי פול גטי, והסצנות שבהן הוא משתתף יצולמו מחדש עם השחקן זוכה האוסקר כריסטופר פלאמר.

סוכנות AP מדווחת שמייד עם היוודע ההאשמות האחרונות כלפי ספייסי, פלאמר נקרא לסט של "All The Money In The World" להתחיל לצלם. כל הסצנות של ספייסי נחתכות, ומישל וויליאמס ומארק וולברג, המככבים בסרט שצפוי לצאת ב-22 בדצמבר, נקראו לצלם לצידו של פלאמר את הסצנות המדוברות. פלאמר בן ה-87 ככל הנראה היה הבחירה המקורית של סקוט.

אתמול סיפרה מגישת טלוויזיה אמריקאית לשעבר שספייסי תקף בשנה שעברה את בנה הנער, שהיה בן 18, במסעדה בננטאקט. לדבריה, ספייסי קנה לנער משקאות רבים ואז חפן את מפשעתו.

פרשיית ספייסי התחילה עם ריאיון של השחקן אנתוני ראפ בסוף אוקטובר, שבו סיפר שספייסי תקף אותו מינית ב-1986, כשהיה בן 14 בלבד. לאחר מכן פרסם ספייסי התנצלות, שאותה ניצל כדי לצאת מהארון, במה שהצטייר כניסיון להסיט את האש מההאשמה החמורה.

לאחר מכן סיפרו עובדים על הסט של "בית הקלפים", עיתונאית, שחקנים ואנשי קולנוע נוספים שגם הם הותקפו או הוטרדו על ידו. בתגובה, נטפליקס הודיעה שהיא מורידה את "בית הקלפים", סיימה את החוזה איתו וכך גם הסוכנות שלו, וערב הוקרה שהיה אמור להתקיים לכבודו בוטל.