אוכל למחשבה: הסרטים שמחכים לכם בשבוע האוכל הטלוויזיוני

אם סיבוב מסעדות לא נראה לכם אופציה ריאלית במזג האוויר הנוכחי, תוכלו להסתגר בבית עם שבוע האוכל הטלוויזיוני של יס דוקו ויס VOD

"מהפכת הסטייקים"
"מהפכת הסטייקים"
9 ביולי 2015

המסעדות המוזרות ביותר בעולם / 12.7, 21:10

מסעדה בבנקוק שבה התרנגולת עולה באש ומשופדת על קסדה של המלצר הרכוב על חד אופן, מסעדה שבה המלצרים רובוטים, מסעדה לחופי ג'רזי שבה ארוחת הבוקר מוגשת בתוך גלגל ענק, או מסעדת רויאל דרגון שמכילה 5,000 סועדים והמלצרים מגישים בה את המנות תוך כדי התעופפות על כבלים. סדרה שבה כל מי שחשב שמיטב הגימיקים של עולם המסעדנות כבר נחתו בתל אביב יתבדה בתום 15 פרקים.

[tmwdfpad]

פודי'ז / 13.7, 22:00

קווים לדמותם של מטורפי האוכל, האנשים שמשפיעים על סצנת האוכל העילי. החברים בתת-תרבות של בלוגרים-מבקרים-קולינריים, שמשימתם העיקרית היא לאכול במסעדה הטובה ביותר על פני כדור הארץ.כמו שכבר הבנתם, אהבה לאוכל לא בהכרח הולכת טוב עם שפיות.

מהפיכת הסטייקים / 14.7, 22:00

קרניבורים כבדים יריירו בעקבות פרנק ריביירה, בן למשפחה צרפתית של מגדלי בקר, שיוצא למסע בעקבות נתח הבשר המושלם. בהתאם לחובה העיתונאית, ריביירה עובר במסעדת פיטר לוגר בניו יורק, בערבות הפאמפאס בארגנטינה, בחוות גידול בקר בקובה יפן ובמסעדות מטבח עילי מכוכבת מישלן בצרפת. למרות הנהתנות הצרופה הבוקעת מהמרקע, ריביירה מעלה שאלות מהותיות בנושא החקלאות התעשייתית.

האמת המטרידה על סוכר / 15.7, 22:00

אם סוכר באמת כל כך מזיק לבריאות, איך זה שאף מחוקק לא מגביל את המכירה שלו? בסרט הזה נחשפות המניפולציות ומתוארים התעלולים היח"צניים של התעשייה שגרמה למגפה הסוכרת, מחלות לב והשמנת יתר. רופא הילדים, דוקטור לוסטיג, מנסה לשים לסיפור העולמי של הסוכר סוף מתוק.

המסעדה של אבא / 17.7, 22:00

ירושות הן לפעמים אחריות כבדת משקל. בשנת 2009 החליט השף הצרפתי בעל שלושה כוכבי המישלן, מישל בראס, להעביר את המסעדה שלו לבנו סבסטיאן בתום 15 שנים של עבודה משותפת במסעדה. הקשר אב-בן הופך לאוסף מנות מעציב, שאי אפשר לטעום.